18.02.2015

Biznis alkemija

Alchemy Apothecary, butik kozmetike, parfema i mirisnih svijeća, posluje na dvije lokacije u Beogradu. U želji da i drugima ponude priliku za zanimljiv posao – osmislili su franšizu.

Prva Alchemy Apothecary otvorena je 2013. u Beogradu. Nedavno, otvorena je i druga radnja, također u glavnom gradu Srbije. Iako se u ovom svojevrsnom butiku kozmetike, parfema i mirisnih svijeća može pronaći više brendova, svi su u vlasništvu tvrtke Alchemy koja ih je i kreirala.

Alchemy Apothecary Fot. Alchemy Natural Cosmetics

Razlikujemo se jer smo nastali u želji da unaprijedimo biznis u Srbiji, podignemo standarde odnosa s kupcima, zaposlimo i inspiriramo ljude. Stoga su okviri suradnje s primateljima franšize etički i partnerski.

Sa željom da svoj uspjeh podijele sa drugima te potaknu i inspiriraju ljude da se bave originalnim i zanimljivim poslom, osmislili su franšizu Alchemy Apothecary. – Naša je misija kreirati lanac franšiznih radnji koje pružaju iskustvo luksuzne kupnje – kroz ambijent, personaliziran pristup kupcu i proizvode koji predstavljaju kompletna rješenja i donose konkretne promjene. Od pakiranja proizvoda, do načina obraćanja kupcu, Alchemy Apothecary donosi svjež, šarmantan koncept u Srbiju – mjesto na kojem se klijent osjeća ugodno i poštovano i zato odlazi zadovoljan – kaže Nevena Predolac, direktorica brendova ove tvrtke, osvrćući se na ciljeve i ideju koju u svojoj biti nosi ova franšiza.

Alchemy Apothecary nudi prirodnu kozmetiku za njegu kože od skupocjenih ulja raznih biljaka (brend Alchemy Naturals), kolekciju od hijaluron gela (brend Venom), mirisne losione (Lilly&Spice) i mirisne svijeće (Maison Rouge). Nevena Predolac kaže da različiti brendovi donose i različite kupce. – Žene, odnosno, muškarci koji kupuju za žene, čine 95 posto naših kupaca, različitih kupovnih moći. Postali smo i popularno mjesto za kupnju poklona. Svaki brend i svaki proizvod prilika je za povećanje postojeće baze kupaca. Alchemy i Venom brendovi imaju jedinstven koncept – svaki je proizvod kompletno rješenje, traje dulje i zamjenjuje više običnih proizvoda. Taj ekonomični luksuz jest ono što nas čini privlačnim i pristupačnim u isto vrijeme –objašnjava ona.

Svaka će franšiza, prema njenim riječima, biti napravljena prema individualnim potrebama partnera, lokaciji i realnim predviđanjima. – Razlikujemo se jer smo nastali u želji da unaprijedimo biznis u Srbiji, podignemo standarde odnosa s kupcima, zaposlimo i inspiriramo ljude. Stoga su okviri suradnje s primateljima franšize etički i partnerski – kaže ona.

Primatelj franšize dobio bi kompletan know-how i obuku, a tvrtka će u svakom trenutku biti izvor potpore. Predolac, međutim, ističe da su otvoreni za sve ideje, savjete i konstruktivna rješenja. Budući da sami proizvode ono što prodaju, mogu, kako kaže, reagirati na potrebe kupaca i primatelja franšize, kreirajući čak i posebne proizvode.

Velike marže omogućile bi primateljima organizirati akcije, ali i ostvariti profit. Prvo punjenje robe plaćalo bi se avansno, dok bi za ostala, valuta bila 30 dana. Primatelj bi mogao sam birati asortiman iz palete proizvoda, a davatelj ističe da ne inzistiraju na obveznoj minimalnoj kupnji. Primateljima bile bi osigurane besplatne vrećice i brošure uz prvu narudžbu, a franšize bi jednako bile promovirane na zvaničnoj web-stranici. Davatelj nudi i gratis izradu profila na društvenim mrežama i dizajn promo-materijala, dok daljnje vođenje društvenih mreža i web-sajtova radili bi, kako sami kažu, po cijeni koja je ispod standarda.

Prve dvije franšize koje bi se priključile ovom sustavu ne bi plaćale ulaznu franšiznu naknadu. Inače, Predolac objašnjava da su kreirali nekoliko paketa te da visina ulazne naknade ovisi i o tome koliko bi trajala obuka i prisustvo njihovog tima u objektu primatelja franšize.

Brend Alchemy također je "ušao" i u Europsku uniju preko slovenske tvrtke koja je postala ekskluzivni distributer za spomenuto tržište. Proizvodi se za sada distribuiraju putem on-line trgovine, veleprodaje, ali se mogu kupiti i na različitim prigodnim događajima. – Vrlo smo zadovoljni prodajom u Europskoj uniji i na horizontu je nekoliko vrlo uzbudljivih suradnji. Naš suradnik iz Slovenije ima u planu davati i franšize Alchemy Apothecary u zemljama Europske unije – kaže Predolac.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank