JYSK franšiza u Crnoj Gori

Mada je JYSK u početku uglavnom na tržišta ulazio izravno, sada je u više od trećine zemalja u kojima djeluje prisutan kroz franšizu. Nedavno je prva franšizna trgovina otvorena u Crnoj Gori, a očekuje se daljnje širenje mreže u toj zemlji. Salon je otvoren u drugom po veličini gradu, Nikšiću, a primatelj franšize već ima iskustvo u maloprodaji, budući da je, kako se navodi u službenom priopćenju, vlasnik supermarketa Hard Discount Laković.
Otvaranje narednog salona za opremanje doma Jysk planirano je, kako se navodi u priopćenju objavljenom na in ternetskim stranicama tvrtke, u narednih nekoliko mjeseci.
Skandinavski lanac sada posluje u 37 zemljama. U zemljama regije poslovni je model "mješovit". U Makedoniji, Crnoj Gori i na Kosovu djeluje kroz franšizu, dok je u Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju, Mađarsku, Rumunjsku i Bugarsku ušao izravno na tržište.
JYSK je nedavno najavio da planira ulazak na tržište Grčke tijekom ove godine. U prošloj godini, kako je priopćila tvrtka, otvoreno je više od 100 salona.
Vlasnik tvrtke Lars Larsen izjavio je da je prošla godina za tvrtku bila fantastična. – Prirodno, potrošači su za nas uvijek bili najvažniji, i razvoj koji smo postigli u prošloj godini rezultat je takvog stava – istakao je Larsen.
Ukupan obrt tvrtke u prethodnoj godini iznosio je 2,8 milijardi eura, što je deset posto više u odnosu na godinu dana ranije. Zarada prije kamata i poreza (EBIT) porasla je za četvrtinu i dostigla 396,5 milijuna eura.
Prva trgovina ovoga lanca otvorena je davne 1979, a Jysk grupu danas čini 2.200 salona u kojima radi 19.000 ljudi.
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Danski lanac za uređenje doma Jysk proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u nekoliko zemalja. Sada imaju više od 100 franšiza.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Ivan Ivanišević oduvijek je sanjao započeti vlastiti posao, ali i biti kuhar. S franšizom Sushi by A's – ostvario je oba sna.
Ako vodite mali biznis koji se lako može „replicirati“, franšizing je idealan način za proširenje poslovanja. Što su, međutim, osnovni preduvjeti za razvoj uspješne franšize?
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop