Promocijom do novih tržišta
Kornelia Šild-Ferenc
Kornelia Šild-Ferenc, voditeljica direkcije prodaje i marketinga u subotičkoj tvrtki MiniPani, kaže da su u toku ove godine sudjelovali na velikim, prestižnim europskim i svjetskim sajmovima prehrane kao što su Prodexpo u Moskvi i Tuttofood u Milanu. Tijekom ovog mjeseca MiniPani će izlagati čak na dva sajma – PLMA u Amsterdamu i na FEC sajmu franšiza u Opatiji.
– Primarni cilj našeg sudjelovanja na franšiznom sajmu u Opatiji je znatiželja – želimo upoznati franšizno poslovanje u Hrvatskoj i Sloveniji, vidjeti postoji li naklonost društva franšizingu, slična onoj u zapadnim zemljama. Zanima nas i kako se koncept franšiznog poslovanja promovira, jer njegova popularizacija, zapravo, predstavlja jedan od ključnih aspekata bržeg ekonomskog razvoja gospodarstva i njegovog uključivanja u svjetske i europske integrativne tokove – objašnjava Šild-Ferenc zašto će se krajem svibnja uputiti u na Sajam franšiza u Opatiju.
U Srbiji većina ljudi, kako kaže, ne razumije što je franšizni sustav poslovanja ili zna tek ponešto o njemu. –Mnogi ne vide da franšizno poslovanje može pomoći u proširenju postojećeg poslovanja, započinjanju novog posla ili biti način samozapošljavanja. Ovom se načinu poslovanja u Srbiji još uvijek ne daje na značaju, niti se prepoznaje mogućnost franšizinga za poticanje poduzetništva – dodaje ona zbog čega im je još interesantno nastupati na sajmovima.
– Franšizni su sajmovi specifični jer na jednom mjestu okupljaju sve ljude koji su zainteresirani za franšizno poslovanje – davatelje i potencijalne primatelje franšize. Na predstojećem sajmu u Opatiji, cilj nam je, stoga, i dinamična razmjena ideja – kaže Kornelia Šild-Ferenc.
Srbijanska tvrtka i ove godine planira jačati franšiznu mrežu, povećati lojalnost potrošača i pridobiti nove, a sve to da bi zadrži vodeću poziciju na domaćem tržištu. Šild-Frenec napominje da su u protekloj godini zadržali postojeći broj primatelja franšize, te da danas u Srbiji ima 300 franšiznih pekara, a u inozemstvu oko 100. – I ova brojka pokazuje da je naša franšiza vrlo suvremena i "dostupna" jer se s minimalnim ulaganjem pokreće mini biznis i to u vrlo kratkom vremenskom roku. Da bismo odgovorili na sve zahtjeve potrošača, konstanstno proširujemo i prilagođavamo asortimanom proizvoda – kaže ona.
MiniPani je od studenog 2014. godine počeo s izvozom proizvoda na tržište Rusije. U tijeku su pregovori za daljnje širenje i daljnji plasman peciva na ovom tržištu.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...