28.05.2015

Samo prirodno

U borbi za „parče kolača“ na izrazito konkurentom ugostiteljskom tržištu, tradicionalni američki lanci brze prehrane prisiljeni su mijenjati svoje menije. Do najsitnijih sastojaka...

U Americi su se upravo oglasila dva franšizna lanca brze prehrane u vlasništvu tvrtke Yum! Brands – Pizza Hut i Taco Bell – objavom da će tijekom ove godine iz hrane koja se priprema u njihovim restoranima izbaciti sve konzervanse, umjetne boje i arome. Taco Bell planira ovaj proces završiti do kraja ove godine, Pizza Hut do kraja srpnja.
Odluka je neminovna posljedica konstantnog pritiska javnosti. Zapravo, nove generacije potrošača koja se posljednjih godina radije okreće konceptima koji nude kvalitetniju hranu – obroke s mnogo više svježih i prirodnih, samim tim, i zdravijih sastojaka. – Današnji potrošači, više nego ikad, žele znati koji sastojci ulaze u hranu u kojoj toliko uživaju – objašnjava David Gibbs, CEO lanca Pizza Hut. – Kao najveći lanac pizzerija na svijetu, sa dugom tradicijom u pravljenju ukusnih obroka, jedina razumna odluka bila je da i po ovom pitanju budemo predvodnik u branši – navodi Gibbs u priopćenju.

Pizza Hut, novi hrabri meni Fot. Pizza Hut

Pizza Hut i Taco Bell najavljuju da će iz svojih obroka izbaciti sve umjetne konzervanse, arome i boje.

Pizza Hut je, zapravo, iz svojih obroka već izbacila umjetne trans masti (djelomično hidrogenirana ulja), koje je Američka agencija za hranu i lijekove 2013. godine i službeno stavila na popis sastojaka štetnih po zdravlje ljudi. Lanac, također, već godinama radi na smanjenju količine natrija u svojim obrocima. Do 2020, kako je planirano, 20 posto Pizza Hut specijaliteta će sadržavati samo jednu trećinu preporučene dnevne doze natrija.

Uvođenje novih standarda u pripremu hrane sigurno neće teći tako lako. Promjene će zahvatiti najveći dio postojećih izbornika – 95 posto obroka koji se prave u Taco Bellu i sve vrste pizza koje prodaje Pizza Hut.

Odluka dva "sestrinska" lanca nije, međutim, usamljena pojava na američkom tržištu. Sa primjetnim promjenama u navikama potrošača, svi veliki, tradicionalni lanci brze prehrane u Americi pokušavaju pratiti trend koji sada diktiraju konkurentski lanci iz tzv. fast-casual sektora. Samo tijekom ove godine, nekoliko se velikih brandova odlučilo za istu vrstu "redukcije". Lanac pekara Panera objavio je listu s više od 150 umjetnih aditiva – sladila, umjetnih boja i aroma – koje planira izbaciti iz svojih proizvoda do 2016. Chipotle, predvodnik među fast-casual restoranima, poznat po svježim i kvalitetnim obrocima, izbacio je sve genetski modificirane sastojke. Čak je i "dobri, stari" McDonald's, u borbi protiv lošeg imidža, objavio da će ubuduće isključivo koristiti piletinu gajenu bez upotrebe antibiotika.

Izvor: Entrepreneur Magazine

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank