26.11.2015

Subway osvaja Bugarsku

Američki lanac brze usluge, poznat po sendvičima, planira do kraja 2016. uspostaviti mrežu od 45 restorana u Bugarskoj.

Otkako je 2008. otvoren prvi restoran u Bugarskoj, Subway konstantno radi na širenju mreže. Uostalom, to i jeste osnovni zadatak tvrtke Subway Bulgaria, koja je nositelj franšize američkog lanca, zadužena za razvoj i poslovanje branda na tržištu Bugarske. Ako tvrtka do kraja ove godine, kako je planirano, otvori restoran i u Banskom, na tržištu će Bugarske biti 38 Subway restorana. Lokalni mediji, pritom, izvještavaju da će tvrtka ovu godinu završiti s još jednim povećanjem – ukupni promet lanca bit će veći za 5%, pri čemu će pojedini restorani zabilježiti rast prometa između 15% i 20%.

Subway Bulgaria Fot. Subway

U Bugarskoj je do sada otvoreno 37 Subway restorana

Planovi za sljedeću godinu neće biti mnogo drukčiji – cilj je, kako kaže Ivan Todorov, izvršni direktor tvrtki Subway Bulgaria i Subway Romania, da do kraja 2016. u Bugarskoj bude najmanje 45 restorana. Pored širenja mreže, tvrtka će raditi i na pronalaženju novih, netradicionalnih lokacija za restorane. Kako je restoran na odmorištu uz autocestu "Trakija" ove godine ostvario više nego dobre rezultate, u tvrtki planiraju tijekom sljedeće godine sklopiti partnerstva s još nekoliko benzinskih crpki u Sofiji ili uz autocestu.

Subway se u Bugarskoj, kao i svuda u svijetu, širi tako što pronalazi franšizne partnere – poduzetnike koji će, kao primatelji pojedinačne franšize, otvoriti i voditi restoran pod Subway brandom. Zanimljivo je da se poduzetnici u Bugarskoj vrlo često odlučuju za kupnju više od jedne licence i otvaranje više od jednog restorana. Prema podacima tvrtke Subway Bulgaria, jedna trećina primatelja pojedinačne franšize drži čak 80% Subway restorana u zemlji.

Iako je u posljednjih godinu dana na tržište Bugarske ušlo još nekoliko brandova iz oblasti brze hrane, Subway ne strahuje od konkurencije. – Pozicionirani smo kao lanac koji nudi zdravu alternativu brzoj hrani, tako da u tom segmentu nemamo konkurenta – kaže Ivan Todorov.

Izvršni direktor tvrtke Subway Bulgaria, pak, odgovoran je i za razvoj branda u Rumunjskoj. Za četiri godine poslovanja u toj zemlji, otvorena su 24 restorana, pri čemu se 12 restorana nalazi u Bukureštu. Narednih godina, kaže Todorov, razvoj će biti usmjeren i na druge gradove, diljem Rumunjske.

Izvor: Kapital Daily (capital.bg)

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank