Franšizne partnere Cipo&Baxx traži i u zemljama ove regije
Ponedjeljak
25.01.2016
Tijekom 2015. modni brand Cipo&Baxx otvorio je svega dvije nove trgovine. Da bi poboljšao rezultat, cilja na multibrand trgovine. Franšizni korner je najprigodniji format.
 

Dvije trgovine u godinu dana -- za poljski modni brand, to je neusporedivo manje nego prethodnih godina, pogotovo što davatelj franšize, tvrtka Yilba Tekstil, franšizne partnere traži u zemljama Srednje, Istočne i Jugoistočne Europe. U tvrtki, međutim, i dalje s optimizmom gledaju u budućnost. -- Prodaja naše robe opet je porasla u Finskoj, Švedskoj, Danskoj i Slovačkoj -- kaže Erdal Celik, regionalni mendžer branda Cipo&Baxx, a uspjeh je, napominje, i to što su prošle godine ušli na novo tržište. -- Jedan od naših partnera iz Poljske otvorio je trgovinu u Irskoj.

Prodaja raste djelomično i zbog toga što su se kolekcije odjeće Cipo&Baxx počele pojavljivati ​​u multibrand trgovinama u manjim gradovima -- kroz format modnog kornera. To je ujedno i strategija razvoja kojoj će davatelj franšize od sada češće pribjegavati. Međutim, u tvrtki ne mogu precizirati koliko će novih kornera biti otvoreno. -- Trgovine koje uvedu brand Cipo&Baxx bit će partnerske -- nemamo namjeru otvarati vlastite jedinice. Stoga je i teško predvidjeti koliko će partnera raditi pod našim brandom -- objašnjava Erdal Celik.

Brand se na tržištu pojavio 1996. godine. Zaštitni znak njihovih kolekcija su ekstravagantne linije jeansa, majica, džempera, jakni, cipela i modnih dodataka. Početkom jeseni davatelj franšize je, međutim, predstavio kolekciju s novom linijom Beyro, koja uključuje odjeću nešto tradicionalnijeg kroja i dezena, koja do sada nije bila dominantna u ponudi Cipo&Baxx.

-- Uz klasične modele Beyro traperica troškovi su proizvodnje značajno smanjeni u odnosu na ekstravagantne kolekcije, neobičnijeg dizajna. Rezultat toga je veći broj kupaca koji su spremni izdvojiti nešto manje novca za garderobu -- kaže Erdal Čelik.

U Poljskoj pod brandom Cipo&Baxx posluje više od 40 trgovina, a kolekcije branda se prodaju u još 11 zemalja. Za one koji žele uzeti franšizu, olakšica je to što tvrtka Yilba Tekstil neće naplaćivati franšizne naknade -- partner ulaže jedino u uređenje i opremanje prodajnog prostora. Lokal treba imati najmanje 50 m2. U velikim gradovima, najbolje su lokacije u trgovačkim centrima, u manjim gradovima -- u blizini prometnih ulica. Troškovi uređenja i punjenja trgovine ovise o veličini i stanju prostora, a mogu iznositi najmanje 10.000 eura.

Izvor: Franchising.pl
Priredila: N.B.