17.02.2016

Praonica rublja – poslovna šansa

Tvrtka Bijeli svijet, primatelj master franšize praonica rublja LG Laundry Lounge za tržišta ove regije, predstavit će franšizni sustav zainteresiranim poduzetnicima u Hrvatskoj gospodarskoj komori 18. veljače.

Promjena načina života koju prate nedostatak vremena, nedostatak prostora u stanovima, visoka cijena električne energije i ostala ograničenja, otvorili su vrata novim zanimljivim poslovnim konceptima kakav su i samoposlužne praonice rublja. Jedna od takvih – LG Laundry Lounge – posluje i na tržištu Hrvatske i svoj poslovni koncept želi proširiti putem franšize u svim zemljama regije.

LG Laundry Lounge Fot. Bijeli svijet

Franšizni koncept praonice rublja LG Laundry Lounge bit će predstavljen zainteresiranim poduzetnicima 18. veljače u 15 sati u prostorima Hrvatske gospodarske komore u Zagrebu

Tvrtka Bijeli svijet, primatelj master franšize za ova tržišta, organizirat će 18. veljače u 15 sati u prostorima Hrvatske gospodarske komore (Draškovićeva 45) u Zagrebu besplatno predavanje na kojem će poduzetnicima biti predstavljen ovaj zanimljiv poslovni koncept.

Uz minimalno ulaganje od oko 20.000 eura možete pokrenuti uspješan posao, a investiciju možete vratiti već nakon 12 mjeseci . Prednost je ta da kod kupnje franšize nije potrebno plaćati ulaznu niti redovitu naknadu jer su one već uračunate pri kupnji neophodnih strojeva. Primatelj franšize, pak, treba pronaći prostor od najmanje 30 četvornih metara na atraktivnoj lokaciji. Praonice se koriste za pranje i sušenje većih predmeta, posebno su popularne u blizini studentskih domova ili hostela, a ovaj posao bilježi dobre rezultate i u turističkim mjestima gdje iznajmljivači apartmana mogu oprati posteljinu, a turisti odjeću – objašnjava Mario Martinek, organizator predavanja i direktor tvrtke Bijeli svijet.

Osim toga, praonice poput LG Laundry Loungea mogu, prema njegovim riječima, postati i mjesto druženja, budući da imaju internet, televizor, aparat za kavu, kutak za djecu, odnosno, pravu kućnu atmosferu te se odlazak u praonicu ne smatra opterećenjem, već mjestom za ugodno provođenje slobodnog vremena.

Jedan od govornika bit će i vlasnik samoposlužno-uslužne praonice Cash&Peri Vicenco Tarabene. – Iskustvo otvaranja praonice je nešto što bih preporučio svima koji na mala vrata žele ući u poduzetništvo – naravno, ukoliko zadovoljavaju sve preduvjete za pokretanje takvog posla – kaže on.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank