Posao na stabilnim temeljima

Zielone Domy za sada ima 20 franšiznih podružnica diljem Poljske
Utorak
01.03.2016
Gradnja energetski učinkovitih kuća nije više „vizija iz budućnosti“. Poljska tvrtka Zielone Domy u ovom je području već izgradila i stabilan biznis – i mrežu franšiza.
 

Energetski učinkovite i pasivne kuće, za čiju je izgradnju potrebno tri mjeseca – koncept je na kojem je poljska tvrtka Zielone Domy (Zelena kuća) izgradila čitav biznis. Gradnjom energetski učinkovitih kuća počeli su se baviti prije 15 godina. – Prema direktivama Europske unije od 2017. sve novoizgrađene kuće će morati ispunjavati određene standarde energetske učinkovitosti. Naša ponuda, srećom, neće biti odraz mode ili trenda, već rezultat višegodišnjeg truda i ulaganja u razvoj ozbiljnog posla – kaže Marcin Maziarz, suvlasnik tvrtke.

Kuće tvrtke Zielone Domy građene su od drveta, griju se na plin, izolirane su ekološkom vunom. – Cijela je struktura tako pripremljena da je kuća sama po sebi vrlo topla i da je potrebno malo energije za dogrijavanje. Fokusirali smo se na visokokvalitetne materijale, koristimo drvo prve klase, sušeno u kontroliranim uvjetima, koje se odlikuje iznimnim izolacijskim svojstvima – objašnjava Maziarz. U ovom trenutku, kako kaže, grade i po tri kuće mjesečno.

Tvrtka se, međutim, osim gradnje kuća, bavi i njihovom prodajom – u tom segmentu, najveću su dobit vidjeli nakon razvoja franšize. Za sada imaju 20 franšiznih podružnica diljem Poljske. Kako su uglavnom pokrili veće gradove, od ove godine namjeravaju ponuditi franšizu i poduzetnim ljudima iz manjih mjesta. – Naši primatelji franšie rade, zapravo, kao prodavači. Prije nego se upuste u posao, prolaze obuku, tijekom koje će naučiti sve o tehnologiji gradnje, jer moraju znati stručno odgovoriti na sva pitanja o našim proizvodima. Naučit će također i same vještine i tehnike prodaje – naglašava Maziarz.

Primatelji franšize Zielone Domy trebaju imati i opremiti jedan ured, a po prirodi posla, idealni partneri su agencije za promet nekretninama. Novi partneri dobivaju sav potreban marketinški materijal koji, između ostalog, uključuje letke, kataloge, plakate, logo tvrtke. Pogodnost je i što davatelj franšize ne naplaćuje niti kakve franšizne naknade, a primatelj može računati na proviziju od prodaje, koja iznosi 3% vrijednosti transakcije. Iskustva pokazuju da se za mjesec dana zaradi oko 1.600 eura (7.000 zlota) pa i više.

– Naravno, ovo nije proizvod koji se prodaje poput kruha – u velikim količinama i svakoga dana. Ne znači da će prodaja dobro krenuti od prvog dana. Stoga je važno da primatelj franšize od samog početka radi na promociji, širi informacije o tome da imamo dobar proizvod, gdje ga zainteresirani mogu pogledati i, konačno, izgraditi – napominje Maziarz.

Izvor: Franchising.pl