Mjesto poslovnih susreta

U regiji je franšizno poslovanje u ranoj fazi razvoja te je potrebno djelovati na poduzetnike kako bi se ovaj poslovni model proširio kao način rasta i širenja poslovanja, odnosno, samostalnog ulaska u poduzetništvo.
Opatija će i ove godine, 2. i 3. lipnja, ugostiti franšizne sustave iz regije na Sajmu franšiza, financijskih i konzultantskih usluga – FEC 2016. Prema najavama organizatora, među izlagačima će se naći desetak franšiznih sustava i tvrtki koje namjeravaju svoju mrežu širiti kroz franšizu. U hotelu Royal, gdje će se sajam održavati, posjetitelji će moći razgovarati s vlasnicima ili predstavnicima izlagača, među kojima će biti i tvrtke Taxi Cammeo, Arcushealth, Surf'n'Fries, Mini Pani, Fly Fly Travel. Ove je godine partner FEC-a i Privredna komora Srbije. Kakav su program pripremili, kome je sajam namijenjen, te koliko posjetitelja očekuju, govori nam Perica Šolić, stručni savjetnik u Županijskoj komori Rijeke, koja je i organizator ovog događaja.
Kome je FEC namijenjen i što mogu postići dolaskom u Opatiju?
FEC je, naravno, namijenjen davateljima franšize, ali i onima koji to žele postati. Uz to svakako i onima koji bi željeli postati dio neke franšizne mreže. Stoga je konferencijski dio vrlo snažan u cilju upoznavanja potencijalnih kupaca s franšizom. Svi koji razmatraju mogućnost ulaganja u franšizno poslovanje, te svi koji razmišljaju o poduzetništvu, a nemaju vlastitu poslovnu ideju – dobrodošli su!
Kakvu posjećenost očekujete?
U organizaciju Sajma uključili smo brojne institucije, državne i obrazovne. Konferencijski dio organiziramo u suradnji s Hrvatskim zavodom za zapošljavanje, Ekonomskim fakultetom u Rijeci, Sušačkom gimnazijom, polaznicima modula "Poduzetništvo", ženama poduzetnicama i drugima. Bit će to organizirani posjeti potencijalnih kupaca franšiza, a uz potporu HZZ-a želimo potaknuti samozapošljavanje nezaposlenih ljudi. Među posjetiteljima će biti i studenti završnih godina kojima želimo pokazati i motivirati ih da budu poduzetnici. U regiji je franšizno poslovanje u ranoj fazi razvoja te je potrebno djelovati na poduzetnike kako bi se ovaj poslovni model proširio kao način rasta i širenja poslovanja, odnosno, samostalnog ulaska u poduzetništvo.
U suradnji s Europskom poduzetničkom mrežom organiziramo poslovne razgovore, a primiti ćemo i izaslanstvo iz Bjelorusije.
Pozivi će biti upućeni na tisuće adresa putem sustava HGK te Hrvatske obrtničke komore, tako da očekujemo više od tisuću posjeta.
Hoće li ove godine biti nekih promjena u odnosu na prošlu, tj. jeste li nešto promijenili na temelju ranijeg iskustva? Kakav će program pratiti sam Sajam?
Izmjene su tehničke naravi u cilju poboljšanja Sajma. Ovaj Sajam nije klasičan izložbeni, već konferencijski sajam i stoga se održava u iznimno lijepom okruženju hotela Royal u Opatiji. Hoćemo li se na trećem Sajmu okrenuti klasičnom sajmu, vidjeti ćemo nakon ovogodišnje manifestacije.
Što se programa tiče, planirali smo nekoliko izlaganja, kako stručnjaka tako i vlasnika ili predstavnika određenih franšiznih sustava. Govorit će se o financiranju rasta i izvoza stvaranjem franšizne mreže, vrijednostima franšizinga u internacionalizaciji poslovanja, mogućnostima samozapošljavanja kroz ovaj model, te izazovima za razvoj franšizinga u regiji. Želimo omogućiti poduzetnicima da na jednom mjestu dobiju sva potrebna znanja kako bi ušli u svijet franšiznog poslovanja te ostvarili poslovni uspjeh.
pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.