NYC BAGEL franšiza koja miriše na uspjeh
NYC BAGEL u Sarajevu izazvao je pravu mini revoluciju — ne samo zbog hrskavih, svježe pečenih bagela, već i zbog priče koja stoji iza ovog brenda. Porodični biznis koji je krenuo iz ljubavi prema jednostavnoj, kvalitetnoj hrani sada se sprema za regionalno širenje kroz franšize. Razgovarali smo s Meli i Davidom, osnivačima, o svemu što stoji iza ovog jedinstvenog koncepta.
Možete li nam ukratko predstaviti NYC BAGEL koncept i šta vas je motivisalo da ga donesete u Sarajevo?
NYC BAGEL je moderna bagel radnja inspirisana Njujorškom kulturom hrane, ali prilagođena Sarajevu — gradu koji volimo i koji ima svoj poseban ritam. Ideja je nastala iz želje da donesemo autentičan bagel, kakav se pravi u New Yorku, ali u atmosferi koja je topla, lokalna i bliska ljudima ovdje.
Mi znamo bagelse. David je rođen i odrastao u New Yorku i odrastao je jedući bagels. Njegov pradjed je imao uspješnu bagel prodavnicu u Brooklynu. Ja sam živjela više od deset godina u New Yorku i zaljubila sam se u jutarnji ritual jedenja bagelsa sa suprugom Davidom. Sada zivimo u Sarajevu nekih 5 godina, gdje smo se zatekli za vrijeme pandemije, ne imajući namjeru ostati duže vrijeme, ali nakon nekog vremena smo dosli na ideju da naša porodica ostane i živi u ovom jedinstvenom gradu, i tada smo odlučili da želimo krenuti naprijed sa snom koji smo uvijek imali, a to je da zajedno moramo učiniti nešto poduzetničko i zaista postati dio lokalne zajednice. Željeli smo donijeti nešto novo i drugačije što bi ljudi voljeli, a bageli i taj jutarnji ritual su nam se činili kao savršena ideja.
Motivacija je bila vrlo lična — volimo jednostavnu, kvalitetnu hranu i osjećaj zajedništva koji dobar lokal može stvoriti. Shvatili smo da Sarajevu nedostaje mjesto gdje se može brzo, ali zdravo i ukusno pojesti nešto drugačije. Htjeli smo stvoriti prostor koji nije baziran samo na hrani, već i na doživljaju — mjesto gdje će ljudi dolaziti zbog okusa, ali ostajati zbog atmosfere.
Koje su najveće prednosti NYC BAGEL franšize u odnosu na druge ugostiteljske lance?
Najveća prednost NYC BAGEL franšize je u tome što kombinuje autentičnost, novitet u ovoj regiji, jednostavnost i skalabilnost — što je vrlo rijetko u ugostiteljstvu.
Za razliku od klasičnih restoranskih lanaca koji imaju kompleksne menije i visoke operativne troškove, NYC BAGEL nudi fokusiran koncept sa jasnim sistemima koji se lako uvode i upravljaju. Imamo jela koja su brzo pripremljena, ali ne gube na kvaliteti — što znači manji broj osoblja, efikasniju uslugu i niže operativne troškove. Primaoci naše franšize će imati koristi od reputacije koju je NYC BAGEL stekao ne samo kroz preporuke na društvenim mrežama, već i gotovo savršenim recenzijama na Googleu, kao i recenzijama dostavnih kompanija, kao sto su Glovo i Korpa.ba.
Druga velika prednost je emocionalna veza s brendom. NYC BAGEL nije samo mjesto gdje se jede — to je iskustvo, jedno koje je rijetko iskusiti van New Yorka. Naši gosti prepoznaju da se ovdje pažnja posvećuje svakom detalju, ambijentu i odnosu s ljudima. To gradi lojalnost.
Konačno, naš franšizni model uključuje snažnu podršku — od obuke i vođenja lokacije, do marketinga i stalne optimizacije poslovanja. Nismo gigant koji vas ostavi da se sami snalazite; mi gradimo mrežu ljudi koji dijele viziju i želju za uspjehom.
Kako ste prilagodili koncept lokalnom tržištu?
Iskreno, to je bio jedan od najzanimljivijih i najvažnijih dijelova našeg puta. Iako je NYC BAGEL inspirisan autentičnim Njujorškim stilom, od samog početka smo znali da ne možemo jednostavno “preslikati” koncept — morali smo ga prilagoditi kulturi, navikama i ukusu ljudi u Sarajevu.
Počeli smo sa slušanjem — kroz direktan razgovor sa gostima, komentare na društvenim mrežama i posmatranjem šta ljudi najviše naručuju. Tako smo, recimo, uveli lokalno popularne kombinacije poput bagela sa krem sirom i suhim mesom i bagel sa nutellom sto nije popularno u New Yorku.
Na kraju, ono što nas je najviše obradovalo jeste koliko su ljudi otvoreni za probavanje nove hrane, ali i kako su vjerni kada osjete iskrenost. Uspjeli smo stvoriti koncept koji je autentičan, ali i lokalno relevantan — i to nam je možda najveći uspjeh do sada. Znali smo da će zabavno iskustvo jedenja Njujorških bagela biti jednako privlačno i u Sarajevu.
Kako je nastala ideja o franšizingu?
Ideja o franšizingu je uvijek bila sastavni dio našeg biznis plana, ali kasnije se nastavila vrlo prirodno — kao rezultat toga što smo počeli dobijati sve više upita od gostiju: „Kada ćete otvoriti i u mom gradu?“ ili „Kako mogu i ja pokrenuti nešto slično?“ Tada smo znali da NYC BAGEL ima potencijal da živi i raste i van Sarajeva — ali na način koji zadržava kvalitet, duh i autentičnost.
Počeli smo ozbiljno razmatrati franšizing krajem prve godine rada, kada su rezultati pokazali da imamo ne samo dobar proizvod, već i sistem koji funkcioniše i može se prenijeti drugima. Željeli smo napraviti model koji će ljudima omogućiti da budu dio brenda, ali i da budu vlasnici svog uspjeha.
Nismo prethodno imali direktno iskustvo sa franšizingom, ali smo uložili vrijeme da učimo — kroz konsultacije sa par biznis lidera iz New Yorka, stručnu literaturu i razgovore sa ljudima iz industrije. Pristupamo tome vrlo odgovorno: ne želimo da rastemo prebrzo, nego pametno i održivo, sa pravim partnerima. Danas, kad vidimo koliko zaista sistem funkcioniše, znamo da je ovo pravi korak — ne samo za nas kao brend, već i za sve buduće partnere koji žele nešto svoje, ali unutar provjerene formule.
Šta uključuje franšizni model i koji su osnovni uslovi?
Model je jasan i održiv. Idealni partneri su ljudi s poduzetničkim duhom i strašću za ugostiteljstvo. Početna investicija se kreće od 30.000 do 99.000 EUR, uz jednokratnu naknadu od 15.000 EUR i mjesečnu od 6% + 1% za marketing. Preporučena kvadratura prostora je 50–100 m², a lokacija treba biti frekventna i atraktivna.
Kakvu podršku nudite franšizerima?
Sve! Od treninga i operativnog priručnika, preko vizualnog identiteta i opreme, do marketing start paketa i konstantne stručne podrške. Ne ostavljamo partnere same — ponašamo se kao proširenje njihovog tima.
Ko je idealan kandidat za NYC BAGEL franšizu?
NYC BAGEL franšiza je idealna za ljude koji ne traže samo posao — već žele da budu dio nečega autentičnog i savremenog. Naš idealan franšizoprimac je osoba koja ima poduzetnički duh, voli rad s ljudima i cijeni kvalitetnu, jednostavnu hranu.
To može biti:
- Mladi preduzetnik sa energijom i vizijom da razvije moderan lokal u svom gradu
- Vlasnik postojećeg ugostiteljskog objekta koji želi uvesti jak, prepoznatljiv brend s podrškom
Najvažnije nam je da partner želi biti prisutan, da vjeruje u koncept i da razumije da je uspjeh franšize rezultat predanosti, komunikacije i poštovanja sistema.
Ne tražimo „samo investitore“ — tražimo ambasadore brenda, koji će graditi lokalnu zajednicu i biti ponosni što nose ime NYC BAGEL.
Kakvi su vam planovi za budućnost?
U narednom periodu naš fokus je na pametnom i stabilnom širenju. Ne želimo brzinu po svaku cijenu — već pažljivo biramo lokacije i partnere koji dijele našu viziju i vrijednosti.
Fokusirani smo na održivo širenje u regiji: Srbija, Crna Gora, Hrvatska, Slovenija i Makedonija su na mapi. U BiH ciljamo gradove poput Mostara, Banje Luke i Tuzle. Zanimljivo je da nas već prate ljudi iz Dubaija i Katara — pa su vrata i Bliskog istoka širom otvorena.

pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Tomislav Fain je već 15 godina u poduzetništvu, bavi se turizmom i ugostiteljstvom. Kada je odlučio otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, uzeo je franšizu LG Laundry Lounge.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Sunčica Kos diplomirala je pravo, ali su je životne okolnosti odvele u poduzetništvo. Prije dvije godine uzela je franšizu "Kuće zelenog čaja" i otvorila trgovinu čajeva u Osijeku.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?