U susret Sajmu franšiza u Opatiji

Turistički magazin Place2Go
Nakon što su sudjelovali na sajmovima franšiza u Parizu i Bologni, franšizni sustav Place2Design odlučio se predstaviti i u Opatiji. Damjana Domanovac, direktorica tvrtke, kaže da im je, između ostalog, namjera pokazati da stoje "rame uz rame sa stranim franšizama". – Razlog je i svojevrsni revolt na davanje poticaja uvoznim franšizama, a neprepoznavanje hrvatskih. Naravno, vidimo da su se osnivanjem Zajednice franšizera pri HGK stvari polako počele mijenjati u našu korist. Očekivanja od FEC-a nisu velika. Bili bi zadovoljni da ostvarimo određene kontakte s tvrtkama iz Slovenije jer na tom tržištu trenutno tražimo novog franšizera – kaže ona.
Na sajam u Opatiju putuje osobno, budući da je i zadužena za pregovore sa zainteresiranima. – Nadam se da će i to biti pokazatelj ostalima koliko nam je područje franšiza bitno u našem poslovanju – dodaje ona.
Tvrtka Place2Design izdavač je turističkog magazina Place2Go, koji je donedavno bio poznat pod nazivom "Putovanja za dvoje". Nakon deset godina, naime, vlasnici su procijenili da je pravo vrijeme za novo ime. – Osnovni razlog je što većinom poslujemo sa strancima. Njima je izgovoriti "Putovanja za dvoje" bilo nemoguća misija, a tek kada smo im na engleskom preveli sam naziv magazina, slijedio je čitav niz pitanja: da li smo mi magazin za parove? Zašto za dvoje? I slično... Zaključili smo da smo sada već dovoljno prepoznati na tržištu da je pravi trenutak za promjene – objašnjava Damjana Domanovac.
Osim u Hrvatskoj, časopis Place2Go ima još šest franšiznih izdanja.
Među izlagačima na Sajmu naći će se i tvrtke koje do sada nisu razvijale franšiznu mrežu poput pizzerije Fat Cat. Antonio Prstec iz tvrtke "Crni mačak", koja je vlasnik spomenutog branda, kaže da je riječ o novoj franšizi i Sajam u Opatiji je prvi sajam na kojem će predstaviti svoj koncept. – Fat Cat brand na tržište donosi pizzu kao zdraviju varijantu fast food-a. Zapravo, fast food koji to nije. Bogatim iskustvom, osluškivanjem tržišta, znanjem o kulinarstvu te neiscrpnim idejama, klasično jelo poput pizze podigli smo na novu razinu. Naime, osnovni koncept branda temelji se na korištenju svježih i što prirodnijih sastojaka, izbjegavajući industrijski prerađene namirnice i birajući samo provjereno dobru kvalitetu. Za sada, Fat Cat pizza dolazi s četiri različite vrste tijesta – standardno s dodatkom suhomesnatih proizvoda, crno sa dodatkom sipinog crnila, zeleno tijesto sa dodatkom blitve i tijesto od 100% integralnog pšeničnog brašna, a koji su s velikim oduševljenjem prihvaćeni među ljubiteljima pizze – objašnjava Prstec.
Foto: Pizzerija Fat Cat – Zdravija varijanta brze prehrane
Na Fat Cat štandu, posjetitelji će moći razgovarati direktno s osnivačem franšize te saznaju i razmjene sve potrebne informacije. – Kombinacija Fat Cat pizze, pomno osmišljenog koncepta i naše silne želje za daljnjim istraživanjem, dokazuje ogroman potencijal, pa se u narednom razdoblju vidimo na globalnom prehrambenom planu kao nova i zdravija varijanta klasičnog fast food-a. Veselimo se svakoj novoj suradnji te stjecanju i razmjeni iskustava, a što nas sve obogaćuje ne samo na poslovnom, već i na privatnom planu – kaže Prstec.
FEC – Sajam franšiza, financijskih i konzultantskih usluga – održava se u Opatiji drugu godinu zaredom.
pročitajte članke

Verbatoria nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu u Europi – na mapi se sada nalazi i novi partner iz Poljske. Tvrtka je također sudjelovala na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.