Talijanski stil bez premca
– Želimo nastaviti širiti maloprodajnu mrežu diljem svijeta – kaže Patrizia Nicodemo, zadužena za razvoj lanca Coincasa. – U Italiji će najvećim dijelom tvrtka i dalje izravno otvarati trgovine, dok će franšize biti ponuđene na inozemnim tržištima. Fokus je, prije svega, na Europi. Nove primatelje franšize već aktivno tražimo u Hrvatskoj i Sloveniji – naglašava Nicodemo.
Coincasa, inače, još od 1962. širi svoj "estetski utjecaj" – kroz proizvode i kolekcije koji su dizajnirani da, bez obzira na meridijane, u domove unesu "talijanski stil življenja". Kao jedan od vodećih lanaca za uređenje i dekoraciju doma, ova je talijanska tvrtka, sa sjedištem u Veneciji, razvila mrežu trgovina diljem svijeta, ponudivši paletu proizvoda koja uključuje i tekstil i posuđe, pribor za jelo, najrazličitije dekorativne predmete. Danas, pod brandom Coincasa posluju 44 trgovine (u izravnom vlasništvu tvrtke) te 63 franšize.
Brand je već prisutan u Hrvatskoj, no sada su spremni za daljnju suradnju s novim primateljima franšize – poduzetnicima koji bi željeli postati dio obitelji "prepoznatljivog ukusa i stila".
– Franšiza je za nas savršena "win-win" formula i sigurni smo da će donijeti korist za obje strane. Naša tvrtka, kao davatelj franšize, u ovu suradnju unosi reputaciju vodećeg branda u oblasti uređenja doma, svoje znanje i predanost. Primatelj franšize bi trebao "uložiti" poznavanje lokalnog tržišta te snažnu volju za uspjehom – ističe Nicodemo.
Idealna mjesta za otvorenje Coincasa trgovina jesu gradovi s više od 30.000 stanovnika, a najbolje lokacije treba tražiti u shopping područjima, centralnim dijelovima grada ili trgovačkim centrima. Primatelj franšize može birati između dva formata: samostalne trgovine ili franšiznog kornera (shop-in-shop). U prvom slučaju, potrebno je osigurati prostor od 150 do 250m2, dok drugi model suradnje podrazumijeva da se unutar postojeće trgovine, sa sličnom ili komplementarnom robom, izdvoji od 50 do 170m2 za Coincasa "kutak".
Foto: Coincasa, San Remo
Kako kaže Patrizia Nicodemo, idealni partneri su poduzetnici s iskustvom u malopraodaji ili područjima koja su povezana s uređenjem doma. Investicija podrazumijeva opremanje prodajnog prostora i za to treba izdvojiti 350 eura po četvornom metru, a za prvo punjenje robom, 400 eura po četvornom metru.
– Primatelji franšize mogu računati na našu konstantnu potporu. Jedinstven dizajn interijera, artikli uvijek dostupni na lageru, šest sezonalnih kolekcija godišnje te snažna marketinška podrška – sve je to zagarantirano primateljima franšize – navodi Niocodemo.
Franšizni partneri u Hrvatskoj i Sloveniji bit će, istina, suočeni s jakom konkurencijom na domaćem tržišrtu –svjesni su toga u talijanskoj tvrtki. Neka od poznatih imena iz ovog područja već posluju u Hrvatskoj – švedska IKEA, danski JYSK, španjolski Zara Home... Međutim, Nicodemo napominje da imaju razloga za optimizam.
– Naš je koncept izgrađen oko jedinstvenog i prepoznatljivog stila, s pažnjom na kvaliteti i snažnom vizualnom uređenju prodajnog prostora. Topla atmosfera i osjećaj dobrodošlice osnovni su sastojci svake Coincase, a smjenjivanje tematskih kolekcija i novih proizvoda doprinosti konstantnom osjećaju "nečeg novog", što redovito privlači nove, a stare mušterije navodi da se ponovno vraćaju – naglašava Patrizia Nicodemo.
Coincasa je samo jedan od brandova talijanske grupe Coin (Gruppo Coin), koja u svom portfelju ima još i modne brandove Luca D’Altieri, JCT& Co, JCT junior, Koan, kao i tri maloprodajna lanca – robne kuće Coin, Excelsior i Eat’s.
pročitajte članke
KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Danski lanac za uređenje doma Jysk proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u nekoliko zemalja. Sada imaju više od 100 franšiza.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se