Na idealnoj poziciji

Platne su kartice Diners Club poznate diljem svijeta – koriste se u više od 185 zemalja na milijunima prodajnih mjesta te više od milijun Pulse bankomata. Tvrtka koja je proslavila i lansirala ovu karticu u svijet – Diners Club International, danas je dio svjetske platne mreže Discover Global Network, a listi zemalja u kojima posluje nedavno je pridodala još jedno tržište – Kazahstan.
– Kazahstan se nalazi na idealnoj poziciji koja olakšava trgovinu između zemalja Azije i Europe, i samim tim, postaje ključno tržište koje će pomoći da prisustvo Diners Cluba u ovoj regiji značajno poraste – kaže Matt Sloan, izvršni direktor tvrtke Discover – Europe, Middle East and Africa.
Budući da svoje poslovanje uglavnom širi kroz franšizu, Diners Club International je i u ovom slučaju potpisao franšizni ugovor s partnerom koji će biti zadužen za razvoj poslovanja na lokalnom tržištu – bit će to trgovačka banka Kazkommertsbank, najveći izdavatelj kartica u Kazahstanu. Potpisivanjem ovog ugovora, Diners Club platne kartice moći će se koristiti na više od 42.000 POS-terminala te 2.266 bankomata diljem države. Kazkommertsbank će također imati ekskluzivno pravo izdavati Diners Club kartice, a očekuje se da će s tim početi već krajem ove godine. – Suradnjom s Kazkommertsbankom ne samo što ćemo povećati svoju prisutnost na globalnoj razini, već ćemo omogućiti i korisnicima Discover Global Network kartica da ih koriste kao sredstvo bezgotovinskog plaćanja u cijelom Kazahstanu – dodaje Matt Sloan.
I za Kazahstan je ova suradnja vrlo važna. – Ovo je još jedan korak ka integraciji Kazahstana u svjetsku ekonomiju, koji će utjecati na porast turističkog i poslovnog potencijala naše zemlje – kaže Nurlan Žagiparov, izvršni direktor Kazkommertsbanka. – U bliskoj budućnosti, Kazahstan će postati atraktivna destinacija koja će privući posjetitelje iz cijelog svijeta, zahvaljujući i vrlo važnim događajima poput Univerzijade 2017 i EXPO-2017. Kako očekujemo značajan priljev stranih turista te poslovnih putnika, trudit ćemo se da im pružimo komfor na koji su naviknuli, i po pitanju smještaja i po pitanju plaćanja – objašnjava Žagiparov.
Diners Club International osnovan je davne 1950. u Sjedinjenim Američkim Državama. Pravu malu revoluciju u financijskom svijetu izazvao je predstavljanjem prve platne kartice kao validnog, bezgotovinskog sredstva plaćanja. Danas, Diners Club je prestižan brand koji nudi niz platnih rješenja, personaliziranih pogodnosti u cijelom svijetu te ekskluzivne ponude putem partnerstva s vodećim trgovcima, restoranima, zračnim lukama i svjetskim uglednim tvrtkama koje se bave uslužnim djelatnostima.
pročitajte članke

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Nova regulativa Europske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtjevnija "pravila igre". O čemu se radi te što bi ovdašnji osiguravatelji mogli naučiti iz toga?
Franšizing je ispunio sva naša očekivanja, kaže Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja UniCredit banke u Češkoj
Raditi u financijskom sektoru te voditi banku – nije posao za svakoga. To potvrđuje i Magdalena Soska iz Poljske, primatelj franšize Getin Noble banke.
Paysera nudi jednostavna i učinkovita rješenja za elektronička plaćanja za klijente diljem svijeta. Tvrtka sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovoj regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.