Kako to rade iskusniji
Za ovih 14 godina, koliko sajam u Varšavi postoji, mnogo se toga promijenilo. Ne samo što je postao najveći događaj ove vrste u Središnjoj i Istočnoj Europi, već iz godine u godinu obara vlastite rekorde, i po broju izlagača i po broju posjetitelja. Iako je još uvijek okrenut domaćem tržištu te domaćim poduzetnicima, postotak sustava i posjetitelja koji dolaze iz inozemstva, također, raste. Prošle godine, više od 7.000 ljudi došlo je potražiti ideje za posao. Sajam u Varšavi je, s druge stane, idealna prilika za vlasnike malih te srednjih biznisa koji još uvijek razmišljaju o franšizingu, a željeli bi se uvjeriti kako se, u kojim područjima i u kojem obujmu, posao može razvijati putem franšizinga.
Sajam franšiza u Varšavi svjedoči i o stupnju razvoja poljskog franšiznog tržišta
Igor Bogojević, direktor PROFIT systema za Adriatik regiju, tvrtke koja je i organizator ove manifestacije, kaže da je sajam u Varšavi interesantan i zbog još jednog aspekta. – Odmah se vidi da je pravljen po mjeri poduzetnika – i onih koji stoje iza franšiznih sustava i posjetitelja koji su došli vidjeti, porazgovarati, upoznati se te, najzad, kupiti franšizu. U biti, tema i fokus ovog sajma jesu biznis i komunikacija. Za razliku od spektakularnosti i pompe koja, recimo, prati najveći europski franšizni sajam – sajam u Parizu, varšavski je svedeniji i, rekao bih, primjereniji tržištima centralnoistične Europe. Vidjet ćete da su štandovi odmjereniji, skromnijeg formata i da – prije svega – pozivaju na razgovor. Također, zanimljivo je, ali i izuzetno važno, što posjetitelji sajma u Varšavi najčešće imaju priliku izravno i otvoreno pričati ili sa samim vlasnicima ili s visoko pozicioniranim menadžerima koncepta. Posjetiteljima to prija, ulijeva im dodatno povjerenje u sustav, i to se primjećuje. Ljudi znaju da mogu slobodno prići, pitati, razgovarati, jer je neophodno upoznati brand i koncept prije no što se odluče za kupnju franšize – prenosi svoja iskustva Bogojević.
Ove godine, sajam započinje u četvrtak 13. listopada i traje do subote 15. listopada. Organizator najavljuje da će se predstaviti 173 franšizna sustava, a da će najveći broj, kao i prethodnih godina, biti iz područja gastronomije i ugostiteljstva. Zainteresirani za kupnju franšize, međutim, imat će priliku birati brandove iz još 15 branši (edukacija, financije, maloprodaja, moda, ljepota, zdravlje, turizam...).
Sajam ne posjećuju samo poduzetnici koji već imaju iskustva s franšizingom, no i početnici koji bi se tek upoznali sa ovim vidom poslovanja. Stoga se u okviru sajma organiziraje i Forum o franšizingu. Stručnjaci iz ove oblasti će svojim savjetima pomoći svim zainteresiranim posjetiteljima – od toga kako odabrati pravu poslovnu ideju, do toga kako utvrditi te provjeriti što davatelj franšize zaista nudi. Predavanja su raspoređena u sva tri dana, a Forum ove godine otvara predavanje na temu "Tuđe ideje za vlastiti biznis – što je to franšizna suradnja?"
pročitajte članke

Verbatoria nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu u Europi – na mapi se sada nalazi i novi partner iz Poljske. Tvrtka je također sudjelovala na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.