Još jedno mjesto za JumpingClay

unutar jednog prodajnog mjesta može se kupiti glina, ali i pohađati tečaj modeliranja i pravljenja figurica
Treći JumpingClay u Zagrebu, smješten u trgovačkom centru Arena, otvoren je početkom ožujka. Nediljka Dokozić, vlasnica tvrtke Mangold, zadužena za razvoj franšize u cijeloj Adriatik regiji, kaže da su planovi u pogledu širenja mreže za ovu godinu jako ambiciozni. – Mladi ljudi i početnici nas sve više prepoznaju kao priliku za samozapošljavanje, te su spremni i da se međusobno udružuju i partnerski ulaze u investiciju. Naša franšiza je dostupna većini i dobro je rješenje i za one koji eventualno ne znaju kojim bi se poslom bavili. Dogovorili smo master franšize za dva nova tržišta i trenutno se završavaju određene formalnosti – kaže Nediljka Dokozić.
Prva radionica JumpingClay otvorena je prošle godine u zagrebačkom naselju Špansko, druga u trgovačkom centru Westgate. Ova franšiza, koja kombinira prodaju i edukaciju, može biti otvorena u tržnom centru, stambenom kvartu, ali i u manjim mjestima od 5.000 ili 6.000 stanovnika koja nemaju raznovrsnu ponudu za djecu.
Koncept JumpingClay potječe iz Južne Koreje, a podrazumijeva da se unutar jednog prodajnog mjesta može kupiti glina, ali i pohađati tečaj modeliranja i pravljenja figurica.
pročitajte članke

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.