Car Foil franšiza i u Zagrebu

Iako svoju franšiznu mrežu širi tek od prošle godine, srbijanski Car Foil Shop već djeluje na tri tržišta – na matičnom tržištu u Srbiji, potom u Sloveniji, a uskoro i u Hrvatskoj. Franšizni je ugovor potpisan te se ubrzano radi na otvorenju trgovine u Zagrebu, ali i na otvorenju servisa za ugradnju folija, odnosno, kompletnog koncepta. – U početku će ta franšizna jedinica u Zagrebu pokrivati čitavo područje Hrvatske i sve zainteresirane klijente. Cilj nam je svakako da u budućnosti bude više franšiznih jedinica na tom tržištu – objašnjava Đorđe Stanković, vlasnik ovog koncepta.
Primatelj franšize u Zagrebu je tvrtka Integra Performance – tvrtka koja se bavi auto-mehanikom, tuninngom, čipovanjem i profesionalnom preradom automobila. – Zaposleni u tvrtki su kombinacija energičnih mladih i vrlo iskusnih ljudi u svojim strukama, a koji su u automobilskom svijetu dugi niz godina. Naš im je biznis jako interesantan te su smatrali da može biti dobra prilika na hrvatskom tržištu – kaže Stanković.
Čim se završi neophodna obuka montažera i prodavača i realizira prvo punjenje trgovine robom, franšizni Car Foil Shop će početi s radom u Zagrebu.
Prije no što su se počeli širiti kroz franšizu, Car Foil Shop je napravio istraživanje tržišta cijele regije i tada su, zapravo, uočili priliku za ekspanziju. – Ova vrsta biznisa u našoj regiji nije razvijena kao u ostatku Europe. Ipak, kako bolje poznaju tržište Hrvatske, detaljnije ispitivanje tržišta smo prepustili našim partnerima. Došli su do istog zaključka – u našoj oblasti folija i car stylinga konkurencija je slična kao i u ostatku regije, ali ipak naš koncept – širinom asortimana, nizom usluga, i što je najbitnije, savršenim omjerom cijene i kvalitete – ima velike mogućnosti za ekspanziju na ovom tržištu – kaže Stanković.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.