Platne usluge bez granica

Paysera je moderna, inovativna tvrtka koja je spojila svjetove informacijskih tehnologija te financija tako što je kreirala i ponudila učinkovitu i pouzdanu platformu za transfer novca, mjenjačke poslove i procesing u području e-plaćanja. Usluge su dostupne bilo gdje, u bilo koje vrijeme, a koriste ih klijenti iz gotovo 180 zemalja. Tvrtka je osnovana 2004. u Litvi, da bi, s razvojem poslovanja, sjedište 2016. bilo premješteno u Veliku Britaniju.
Prema službenoj statistici, e-trgovina je na svjetskoj razini dosegla udio od 8,7 posto od ukupnog prometa u oblasti trgovine na malo. U narednim se godinama očekuje da ovaj udio raste po stopi od 20% godišnje. Međutim, osim plaćanja online, korisnici naloga tvrtke Paysera mogu čuvati i mijenjati novac u više od 30 valuta, po najpovoljnijim tečajevima, sigurno i lako vršiti transfer novca pomoću mobilne aplikacije te plaćati Paysera VISA karticom na POS terminalima i e-trgovinama diljem svijeta. Otvorenje računa je besplatno, a klijent dobiva i 30 besplatnih transakcija tijekom mjeseca, te besplatni transfer novca s drugim korisnicima Paysera naloga.
Kako je postala "savršeni saveznik" klijentima koji znaju i rado koriste sve metode e-plaćanja, Paysera je samo tijekom prošle godine zabilježila rast prodaje od 40%, dosegnuvši vrijednost od gotovo 5,3 milijuna eura. Među glavnim planovima tvrtke sada su proširenje kreditnih i leasing usluga te rast mreže – što uključuje i potragu za novim franšiznim partnerima. Paysera planira razviti mrežu diljem Europe i već je u potrazi za partnerima iz ove regije koji žele pokrenuti vlastiti posao te iskoristiti potencijal brzorastućeg tržišta e-plaćanja.
Potencijalni primatelj Paysera franšize dobiva sve što je potrebno za pokretanje i vođenje poslovanja u oblasti platnih usluga, pristup prekograničnim online transferima, platformu za e-plaćanja i vlasnički poslovni sustav. "Lokalni" sustav, međutim, u potpunosti je integriran u međunarodni Paysera sustav, pa primatelj dobiva priliku surađivati s međunarodnim bankama i ostalim poslovnim partnerima. Obuka te konstantna potpora u prilagodbi i poboljšanju usluga, marketingu i financijskom upravljanju, također su obavezan dio franšiznog paketa koji primatelj franšize dobiva ulaskom u Paysera sustav. S druge strane, poželjno je da partner ima određeno iskustvo u bankarskom ili financijskom sektoru, dobar ugled, ali i dovoljno kapitala koji bi pokrio ulaznu licencu, pokretanje posla i operativne troškove za prvih godinu dana – što podrazumijeva investiciju od 200.000 eura.
pročitajte članke

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Nova regulativa Europske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtjevnija "pravila igre". O čemu se radi te što bi ovdašnji osiguravatelji mogli naučiti iz toga?
Franšizing je ispunio sva naša očekivanja, kaže Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja UniCredit banke u Češkoj
Raditi u financijskom sektoru te voditi banku – nije posao za svakoga. To potvrđuje i Magdalena Soska iz Poljske, primatelj franšize Getin Noble banke.
Međunarodno poznata tvrtka za pružanje platnih usluga Diners Club International pokreće posao i u Kazahstanu. Nositelj franšize bit će najveća domaća trgovačka banka Kazkommertsbank.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.