Ljepši dom u franšizi

U beogradskom tržnom centru Big Fashion početkom lipnja otvorena je druga franšizna trgovina poznatog talijanskog branda za uređenje i dekoraciju doma Coincasa. Prva je smještena u tržnom centru Delta City na Novom Beogradu, a primatelj franšize za teritorij Srbije je tvrtka Bio Futura. – Coincasa je proizvođač s dugogodišnjom tradicijom te istinski prepoznatljiv brand u oblasti kućne dekoracije, što je bio jedan od glavnih razloga za uzimanje ove franšize – kažu u Bio Futuri. Dugoročni planovi, poručuju iz ove tvrtke, uključuju daljnje širenje prodajnog lanca, ali će, za sada, funkcionirati ova dva prodajna mjesta.
Širenje i u regiji
Coincasa, inače, svoju maloprodajnu mrežu na matičnom tržištu u Italiji razvija samostalno, dok na drugim tržištima uglavnom nudi franšizu. Kako je najavljeno krajem 2016, talijanska je tvrtka zainteresirana pronaći franšizne partnere u Hrvatskoj i Sloveniji.
Potencijalnim se primateljima franšize nudi mogućnost otvoriti trgovinu ili, pak, franšizni korner. U prvom je slučaju potreban prostor od 150 do 250 m2, a u drugom 50 do 170 m2 na prometnoj lokaciji i u mjestima s više od 30.000 stanovnika.
Kako je ranije izjavila za Franchising portale Patrizia Nicodemo, zadužena za razvoj maloprodajne mreže Coincasa, idealni partneri su poduzetnici s iskustvom u maloprodaji ili branšama koje su povezane s uređenjem doma. Naglasila je da primatelji franšize mogu računati na njihovu konstantnu potporu – jaku marketinšku kampanju, uvijek dostupne artikle te šest godišnjih kolekcija. Za otvorenje trgovine Coincasa potrebno je izdvojiti 750 eura po m2, od čega je 350 potrebno za uređenje ineterijera prodavaonice, a 400 za prvo punjenje robom.
Coincasa je samo jedan od brandova talijanske grupe Coin (Gruppo Coin), koja u svom portfelju ima još i modne brandove Luca D’Altieri, JCT & Co, JCT junior, Koan te maloprodajna lanca – robne kuće Coin, Excelsior i Eat’s.
Coincasa je osnovana 1962. kao talijanski brand specijaliziran za dekoraciju doma sa sjedištem u Veneciji. Danas ima više od 100 prodavaonica od kojih su većinom franšize.
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Danski lanac za uređenje doma Jysk proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u nekoliko zemalja. Sada imaju više od 100 franšiza.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se