Ideje za posao? U Varšavi!
U Palači kulture i znanosti u Varšavi od 18. do 20. listopada 2018. održat će se 16. Sajam franšiza (XVI Targi Franczyza). Prema prvim najavama organizatora, sajam će i ove godine opravdati status najveće franšizne smotre Središnje i Istočne Europe, budući da će se predstaviti više od 200 franšiznih sustava, dok se očekuje više od 7.000 posjetitelja iz Poljske, ali i inozemstva.
Sajam je idealna prilika da se neposredno susretnu te upoznaju "dvije strane" franšiznog biznisa – tvrtke koje daju franšizu i poduzetnici koji razmišljaju o kupnji provjerenog poslovnog koncepta. Kako je Poljska danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi, većina "domaćih" posjetitelja dobro je upoznata s franšiznim modelom poslovanja te iskustvo pokazuje da na sajam dolaze kako bi se neposredno upoznali s predstavnicima franšiznih sustava i stupili u ozbiljne pregovore o kupnji franšize. – Svi su barem jednom u životu razmišljali o pokretanju vlastitog posla. Prije deset godina, većina je posjetitelja ostala na tome. Danas, s ovim stupnjem razvoja tržišta i brojem dostupnih koncepata, malo je onih koji dođu na sajam a da ne pronađu ideju za posao i sustav koji im se dopada – objašnjava Michał Wiśniewski, direktor franšiznog razvoja u tvrtki PROFIT system, koja je i organizator sajma.
– Sudjelujemo na sajmu već godinama i svake se godine dogodi da samo nekoliko mjeseci nakon sajma otvorimo nove franšizne poslovnice. Prednost ovog sajma je i to što su nam uglavnom dolazili ljudi koji su zaista zainteresirani za kupnju franšize, znaju što traže i što da pitaju, tako da su i ti susreti bili vrlo specifični – potvrđuje Wojciech Godunski, vlasnik tvrtke Wojtex, koja razvija nekoliko ugostiteljskih franšiznih sustava (Biesiadowo, Western Chicken, Rybkodajnia, Western Tortilla, Cofeelofee i Mangatto).
Budući primatelji franšize moći će birati koncepte iz desetak branši (edukacija, financije, maloprodaja, moda, ljepota, zdravlje, turizam...). Međutim, kao i prethodnih godina, najviše će sustava biti iz gastronomije i ugostiteljstva, a veliko interesovanje tradicionalno vlada i za partnerske sustave poznatih trgovačkih lanaca.
Sajam je u Varšavi, s druge stane, idealna prilika i za vlasnike malih i srednjih biznisa koji još uvijek razmišljaju o franšizingu, a željeli bi se uvjeriti kako, u kojim područjima i kojem se stupnju posao može razvijati davanjem franšize. Neposredan razgovor s iskusnijim kolegama, razmjena ideja i sugestija, svakako je jedna od najvećih prednosti sajma.
Na koncu, i početnici koji se tek žele upoznati s ovim vidom poslovanja, dobivaju priliku učiti od najboljih. Kao i svake godine, pored predstavljanja franšiza, sajam upotpunjuje niz besplatnih radionica, predavanja i Forum o franšizingu. Uspješni poduzetnici i stručnjaci iz oblasti franšizinga, pomoći će te naučiti buduće primatelje franšize kako da izaberu koncept "po svojoj mjeri", na što obratiti pažnju u franšiznom ugovoru ili kakvu financijsku korist mogu očekivati kada kupe franšizu.
Glavni organizator sajma je PROFIT system, najveća konzultantska kuća u području franšizinga u Srednjoj i Istočnoj Europi, izdavač nekoliko franšiznih časopisa i portala, među kojima je i Franchising.hr.
Besplatne ulaznice
Kao i svake godine, čitatelji portala Franchising.hr moći će dobiti besplatne ulaznice za sajam, a novost je da će ove godine ulaznice biti u elektronskom obliku. Zainteresirani trebaju posjetiti stranicu https://bilet.franczyza.pl, ispuniti obrazac s podacima te upisati Promo code G8M2DM. Nakon toga, ulaznicu će dobiti na svoju e-adresu. Posjetitelji mogu isprintati ulaznicu ili ju koristiti u elektronskom obliku putem mobitela.
Ulaznica će po prvi puta biti važeća za sva tri dana sajma te će posjetitelji moći bolje iskoristiti svoje vrijeme, upoznati se s ponudom, prisustvovati radionicama i konferencijama o franšizingu.
Za potencijalne primatelje franšize – Dobro je znati:
Kada kupite franšizu, imajte na umu da će to biti posao koji ćete raditi sljedećih nekoliko godina. Stoga, pažljivo birajte, to trebaju biti koncepti koji odgovaraju vašim interesima i kompetencijama.
Saznajte koliko je perspektivna i koliko brzo raste branša za koju ste zainteresirani.
Zatražite od davatelje franšize da vam objasni osnovne uvjete suradnje.
Pitajte što točno trebate platiti prilikom kupnje franšize. Pitajte kolika je početna, a kolika ukupna investicija te za koje je vrijeme moguće postići breakeven, ali i poslovanje „u plusu“.
Proučite što sve uključuje potpora davatelja franšize.
Raspitajte se koliko morate biti angažirani u vođenju posla. U nekim se franšiznim sustavima očekuje da primatelj osobno vodi biznis, u drugima, primatelj može biti samo investitor.

pročitajte članke

Verbatoria nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu u Europi – na mapi se sada nalazi i novi partner iz Poljske. Tvrtka je također sudjelovala na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.