Poslovanje sa stilom
Tvrtka Stile Interio je osnovana 2006. godine i za ovih šest godina postojanja uspjela je postati igrač broj jedan na tržištu za opremanje i unutarnje uređenje doma u Mađarskoj. U 2010. tvrtka je počela širiti mrežu franšiznih radnji unutar i izvan granica zemlje. Trenutačno, Stile Interio ima tri vlastite i tri franšizne jedinice i 18 dobavljača i partnera u veleprodaji, a sve proizvode prodaje i preko web shop-a. I pored toga što su gotovo sve vodeće tvrtke za uređenje doma u posljednjih nekoliko godina objavljivale podatke o padu prodaje, Stile Interio svake godine povećava zaradu. Kako?
- Stile Interio nudi jedinstven proizvodni portfolio, što znači da smo asortiman sastavili od proizvoda visoke kvalitete i originalnog dizajna koji su, uz to, i cjenovno vrlo pristupačni. Ideja je bila da se ponude ne samo dekorativni i funkcionalni proizvodi, nego i sva dodatna dekorativna oprema za uređenje doma koja do sada nije bila dostupna u Mađarskoj, tako da je dio asortimana nabavljen iz inozemstva, jer takvih proizvoda, jednostavno, nije bilo na domaćem tržištu - objašnjava Vigh Zsolt, izvršni ravnatelj tvrtke Stile Interio, i dodaje da velika zasluga za uspjeh pripada i timu od 36-oro zaposlenih, među kojima su i oni koji rade po četrnaest sati dnevno.
Prodavaonice se prostiru na površini od 200 do 250 četvornih metara, a asortiman obuhvaća proizvode koji se prave u 170 različitih tvornica, od kojih većina proizvodi robu samo za Stile Interio. Svake godine oko 100.000 kupaca prođe kroz prodajne salone Stile Interio, ali budući da se veći dio njihovog dekorativnog asortimana isporučuje i drugim robnim kućama, njihove proizvode kupi od 150 do 160 tisuća ljudi.
- U ovom trenutku, tražimo partnere koji žele ponuditi jedinstvene proizvode koji se ne mogu naći nigdje drugdje, koji žele raditi u ugodnom prodajnom ambijentu i koji će znati iskoristiti postojeću bazu klijenta, a ono što mi očekujemo nije mnogo, tražimo da si potrude i pokušaju profitirati na ovim povlasticama - kaže Vig.
U Slovačkoj je već otvoren prvi prodajni salon, a uvelike se pregovara sa kandidatima iz Rumunjske i Poljske. Dobra vijest je da su u tvrtki Stilo Interio započeli pregovore s potencijalnim primateljima franšize iz Srbije, Slovenije i Hrvatske, tako da se u ovoj regiji širenje franšizne mreže vodeće mađarske kompanije za uređenje doma može očekivati u bliskoj budućnosti.
( Franchising.hu; priredila NB)pročitajte članke
KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Coca-Cola namjerava ponovo uspostaviti suradnju s neovisnim franšiznim punionicama bezalkoholnih pića u Sjedinjenim Državama.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.