Franšizni seminar u Beogradu

Foto: Prošlogodišnji seminar o franšizingu
U organizaciji Privredne komore Srbije, u subotu, 25. studenoga 2017. u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, održat će se seminar o franšizingu. Seminar počinje u 12, a završava u 14 časova. Ulaz je besplatan, ali broj mjesta je ograničen.
Sudionici seminara će se upoznati s osnovnim načelima franšiznog poslovanja, načinom na koji funkcionira odnos davatelja i primatelja franšize te pravnim aspektima franšizinga. Osim stručnjaka iz područja franšizinga na seminaru će govoriti i predstavnici franšiznih sustava koji svoju mrežu šire u Srbiji, ali i u inozemstvu. Oni će ukazati na najčešće praktične probleme koji proizilaze iz odnosa davatelja i primatelja franšize, ali i sugerirati kako se ti problemi mogu prevladati.
Panelisti ovogodišnjeg seminara bit će Marica Vidanović (Privredna komora Srbije), Igor Bogojević (Profit System Adriatic), Dušica Milosavljević (Pro Mens, brand „SuanPan – mentalna aritmetika“ iz Niša) i Đorđe Stanković (Car Foil Shop).
Seminar je namijenjen svima koji žele saznati više o ovom vidu poslovanja – studentima, nezaposlenima, poduzetnicima koji su zainteresirani za nova ulaganja ili koji započinju svoje poslovanje, poduzetnicima koji žele proširiti i transformirati svoje poslovanje, tvrtkama koje su zainteresirane za rast i razvoj svog poslovanja putem franšize, institucijama koje su franšizno poslovanje prepoznale kao jak agregat zapošljavanja, konzultantima u malom poduzetništvu, bankama koje prate trendove u poduzetništvu i prilagođavaju se potrebama svojih klijenata.
Seminar „Franšizing – kako uspjeti: Problemi i kako ih prevladati?“ održava se u sklopu šireg projekta – Serbian Visions 2017, multikongresa čiji je cilj stvaranje povoljnijeg gospodarskog okruženja i jačanje uloge civilnog društva.
pročitajte članke

Jovana Drakulić, s više od 20 godina iskustva stvorila je day care centar koji spaja znanje i ljubav. Nakon dvije godine rada s listama čekanja za upis, koncept širi kroz franšizu.
Verbatoria nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu u Europi – na mapi se sada nalazi i novi partner iz Poljske. Tvrtka je također sudjelovala na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.