Franšizna smotra u Budimpešti

Osim predstavljanja franšiznih sustava, sajam je prilika za promicanje franšizinga kao jednog od sigurnijih načina za ulazak u poduzetništvo
Nedjelja
28.01.2018
Nakon pauze od 10 godina, Budimpešta će ponovno biti domaćin nacionalnog sajma franšiza.
 

U organizaciji Mađarske franšizne asocijacije, 1. veljače 2018. godine u hotelu Mercure Buda u Budimpešti održat će se sajam franšiza – Franchise Börse. Organizatori najavljuju da će biti predstavljeno više od 20 franšiznih brandova (davatelja franšize). – Bez obzira na to jesu li poznati ili novoosnovani franšizni sustavi, primjećujemo da veliki broj domaćih tvrtki konstantno traži nove primatelje franšize. Sajam je, dakle, idealna prilika za tvrtke koje žele prezentirati svoje franšizne koncepte te pronaći partnere zainteresirane za kupnju franšize – kaže József Rabi iz Mađarske franšizne asocijacije, dodajući kako se nada da će sajam probuditi veliki interes i među posjetiteljima – potencijalnim primateljima franšiza.

Ljudi koji se odluče kupiti franšizu, kupuju, zapravo, provjereni poslovni koncept, koji je dokazan u praksi i iza kojeg stoji tvrtka s renomiranim brandom, sistematiziranim poslovnim iskustvom (know-how-om) i precizno definiranim poslovnim protokolima. József Rabi napominje da će sajam ujedno biti prilika za daljnju afirmaciju ovog modela poslovanja jer se može predstaviti i široj publici.

Događaji ove vrste jesu značajni jer prvenstveno povezuju davatelje s potencijalnim primateljima franšiza. No, s druge strane, sajam ne može proći bez posebnih programa, panel diskusija i predavanja, gdje posjetitelji mogu dobiti više informacija o mogućnostima franšiznog poslovanja, ali i konkretnim franšiznim sustavima. Tako će biti i na ovom sajmu – kaže Rabi.

Tijekom prvog dana veljače, oni koji su zainteresirani za započinjanje posla kroz franšizu, moći će vidjeti koji se koncepti nude na tržištu Mađarske, saznati koliko im je potrebno uložiti te na kakvu potporu mogu računati ako pristupe sustavu. Na sajmu će se, između ostalih, predstaviti franšizni koncepti Otthon Centrum (agencija za promet nekretninama), Naturhouse (savjetovalište i prodaja dijetetskih proizvoda), High Care Cosmetics (salon za njegu ljepote), SMART Ingatlan (agencija za promet nekretninama), Stilianos Babauszoda (specijalizirani centar s bazenima za bebe), Borháló (vinoteka)...