I Madrid spreman za sajam

EXPOFRANQUICIA, međunarodni sajam franšiza koji se održava u Madridu, svake godine okupi oko 500 franšiznih sustava (davatelja franšize) iz gotovo 40 različitih industrija. Ove godine, sajam započinje 19. travnja i traje do 21. travnja. Iskustvo iz prethodnih godina pokazuje da tijekom ova tri dana manifestacije, kroz sajamski kompleks Feria de Madrid, prođe gotovo 15.000 posjetitelja – potencijalnih investitora i primatelja franšize.
Kao što je to slučaj sa svim sajmovima ove vrste, i sajam u Madridu je idealna prilika da se neposredno sretnu i upoznaju dvije strane franšiznog biznisa – tvrtke koje daju i tvrtke koje su zainteresirane za kupnju franšize.
Sajam u Madridu je, kako ističu organizatori, idealna "platforma" za predstavljanje novih brendova, tvrtki koje prvi put izlaze na tržište franšiza s inovativnim i modernim idejama – poput ekoloških supermarketa Supersano, ekonomičnih hotela Grupo Alda ili domova za stare s posebnom metodologiju rada Hoffmann World. Sajam je, međutim, i "sigurno mjesto" za iskusne sustave koji koriste priliku predstaviti se novim, potencijalnim primateljima franšiza, a među njima će ove godine biti Amour des Fleurs, Hosteletienda, Hosten, Ibérica de Iluminación, Rodilla, Naturhouse, La Tienda del Espía, te mnogi drugi poznati španjolski i internacionalni brendovi, koji slove za vodeće igrače u svojim branšama, poput tvrtki 5aSec, Alcampo, Carrefour, Condis, Dia, La Despensa Express, Lizzaran, Re/Max, La Mafia se Sienta a la Mesa, Peggy Sue, Century 21, Cocinas Schmidt, Luxenter, Midas, Solvia...
EXPOFRANQUICIA organizira IFEMA (Institución Ferial de Madrid) u suradnji sa Španjolskom franšiznom asocijacijom (Asociación Espanol de Franquicias).
pročitajte članke

Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.