Novi portal za poduzetne

Medijskoj obitelji međunarodne tvrtke PROFIT system sada već pripada 15 specijaliziranih portala o franšizingu, a ovoj se grupi nedavno pridružio i Franchising.mk, portal na makedonskom jeziku, koji će objavljivati vijesti i teme vezane za franšizing iz regije i svijeta.
– Za početak, sadržaj će biti vrlo sličan onom koji se objavljuje na postojećim regionalnim Franchising portalima u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. Cilj je, naravno, da se tijekom vremena poveća broj vijesti i tekstova s domaćeg tržišta – kaže Diana Županoska, jedan od partnera tvrtke PROFIT system koji su zaduženi za teritorij Sjeverne Makedonije.
– Informacija, edukacija i inspiracija su, u najkraćem, razlog zašto čitatelji posjećuju Franchising portale, a Franchising.mk će svakako pratiti istu misiju – dodaje Bojan Tatolović, drugi partner u ovoj tvrtki.
Opće informacije o franšiznom načinu poslovanja sabrane su u rubrici ABC franšizinga, a što se konkretno zbiva na globalnom i regionalnom tržištu franšiza, prate i najdinamičnije rubrike Vijesti i Intervju tjedna.
– Sve priče o tvrtkama i sustavima koje se objave na portalu, bez obzira radi li se o davateljima ili primateljima franšize, jesu i poučne i inspirativne – kaže Igor Bogojević, direktor tvrtke PROFIT system za Adriatic regiju, izdavača Franchising portala u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Sjevernoj Makedoniji. – Osim konkretnih informacija o tvrtkama i njihovim uvjetima poslovanja, priče koje objavimo trebaju pokazati kako je moguće proširiti, ali i pokrenuti vlastiti biznis. One su, stoga, upućene i postojećim vlasnicima biznisa koji imaju preduvjete ili ambiciju razviti te ponuditi franšizu, ali i ljudima koji tek razmišljaju pokrenuti posao tako što će kupiti franšizu – objašnjava Bogojević te dodaje da su za tu svrhu najznačajnije sekcije portala Katalog franšiza i Prezentacije franšiznih sustava, u kojima čitatelji mogu pronaći tvrtke koje trenutno nude franšize i traže partnere u Sjevernoj Makedoniji i regiji.
Sjeverna Makedonija je malo tržište, s tek nešto više od dva milijuna stanovnika, ali to ne umanjuje potencijal za razvoj franšizinga, smatraju naši sugovornici, što i jeste osnovni preduvjet za postojanje i djelovanje ovakvog specijaliziranog medija. Na ovom su tržištu, inače, već prisutna neka od poznatih franšiznih imena – Burger King, KFC, Domino's, Marriott, Doubletree by Hilton, Helen Doron, Bata, Carpisa, Goody's, Ibis, ali i MiniPani, Jumbo, Jumping Clay, JYSK, Refan, Timberland... Jedan od izvorno domaćih sustava koji se franšizno širi i van matičnih granica je Sara Fashion.
Kako smo spomenuli, Franchising portali su medijski dio tvrtke PROFIT system, najveće konzultantske kuće u području franšizinga u Centralnoj i Istočnoj Europi. PROFIT system je matično poljska tvrtka, a podružnice i medije posvećene franšizingu ima i u Češkoj, Slovačkoj, Rusiji, Ukrajini, Mađarskoj, Rumunjskoj, Saudijskoj Arabiji, Italiji te Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, a odsada i u Sjevernoj Makedoniji. Na svim tim tržištima PROFIT system nudi i sveobuhvatne usluge konzaltinga u području franšizinga.
pročitajte članke

Verbatoria nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu u Europi – na mapi se sada nalazi i novi partner iz Poljske. Tvrtka je također sudjelovala na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.