Sajam franšiza u Napulju
Expo Franchising Napoli strukovni je sajam posvećen maloprodaji, franšizingu i startupu, a održat će se 17. i 18. svibnja u Napulju. Namijenjen je tvrtkama koje žele proširiti mrežu, pojačati distribuciju i maloprodaju na perspektivnim lokalnim tržištima Centralne i Južne Italije. Manifestacija se održava u Paviljonu 6 sajamskog kompleksa Mostra d’Oltremare di Napoli.
Na ovogodišnjem, trećem po redu, sajmu franšiza predstavit će se više stotina franšiznih koncepata iz različitih branši – gastronomija, turizam, nekretnine, wellness i zdravlje, moda, zabava, fitness, tehnološke inovacije, konzultantske usluge…Među izlagačima bit će i iskusne tvrtke i najinovativniji startup koncepti, veliki franšizni igrači koji će dočekati posjetitelje – potencijalne primatelje franšize, trgovce, investitore, poduzetnike, programere – kako bi im na najbolji način predstavili svoje poslovne modele, mogućnosti i prednosti suradnje.
Prema rezultatima s prethodna dva izdanja, očekuje se da će sajam ove godine posjetiti više od 6.000 ljudi. Tijekom dva dana ove manifestacije bit će organizirane posebne radionice zatvorenog tipa za izlagače, koji će imati priliku razgovarati s konzultantima za private equity ili venture capital. Bit će organizirane i radionice za tvrtke koje trebaju savjete u području marketinga, prodaje i drugih aspekata poslovanja. Izlagači, kao davatelji franšize, također će imati priliku održati prezentacije mladim poduzetnicima i ljudima koji razmišljaju o kupnji franšize, te im na taj način približiti svoj brand, proizvode, usluge, ali i razloge zbog kojih bi trebali postati dijelom ovog franšiznog sustava.

pročitajte članke

Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.