Ukrajina otvorena za franšize
PROFIT system trenutno ima konzultantske tvrtke za franšizing u 13 zemalja Centralne i Istočne Europe, Italiji i Saudijskoj Arabiji. Novi ukrajinski partner PROFIT systema olakšat će ulazak stranih franšiznih sustava u Ukrajinu i Kazahstan, tržišta na kojima Franchise Group već posluje. – To može biti dobra vijest i za franšizne sustave iz zemalja ove regije koji imaju ambicije ili vide potencijal za razvoj na spomenutim tržištima – kaže Igor Bogojević, regionalni direktor tvrtke PROFIT system.
Uspostavljena suradnja će, s druge strane, otvoriti vrata izvornim ukrajinskim franšiznim sustavima, koji će sada lakše moći usmjeriti razvoj franšizne mreže na desetak novih tržišta. Ugovor koji su potpisali PROFIT system i Franchise Gropu podrazumijeva suradnju u području savjetovanja, pravnih usluga, izdavačke djelatnosti te pronalaženja primatelja franšize.
Franchise Group najveća je ukrajinska konzultantska tvrtka specijalizirana za franšizing, a bavi se razvojem i prodajom franšiznih koncepata. U okviru ove grupe djeluju i tvrtke iz prehrambene industrije (distributer i operater 70 trgovina u zapadnoj Ukrajini), hotelskog biznisa (međunarodni hotelski lanac Dream Hostel) i gastronomije (lanac restorana Baczewski u Ukrajini i Varšavi).
– Naša strategija razvoja temelji se na pronalaženju snažnih lokalnih partnera koji već posluju i imaju iskustva u području franšizinga – kaže Michał Wiśniewski, CEO tvrtke PROFIT system. – Zahvaljujući tome, naši klijenti – davatelji franšize – mogu računati na profesionalnu podršku ako se odluče za ulazak na nova tržišta. S druge strane, partneri u PROFIT systemu, koristeći naše alate i prisutnost na mnogim inozemnim tržištima, mogu svojim klijentima ponuditi pomoć kada se počnu širiti u Europi – kaže Wiśniewski.
Prvi učinci suradnje s Franchise Groupom bit će vidljivi tijekom listopadskog sajma franšiza u Varšavi, gdje će biti predstavljeni i koncepti iz Ukrajine. U Poljskoj, primjerice, već djeluje nekoliko ukrajinskih franšiznih sustava, uključujući restoran Chinkalnia, frizerski salon Haircut Express, kozmetički salon G. Bar te kafić Crema Caffe.
– Pojavili smo se prije tri godine na Sajmu franšiza. Otada smo otvorili osam franšiznih restorana u Poljskoj – kaže Marta Naumenko, voditeljica razvoja restorana Chinkalnia.
PROFIT system je tvrtka registrirana u Poljskoj, s tvrtkama kćerima u većini zemalja u kojima posluje. Danas je jedna od najvećih europskih konzultantskih tvrtki specijaliziranih za pružanje franšiznih usluga. Ima podružnice u 13 zemalja Srednje i Istočne Europe, Italiji i Saudijskoj Arabiji. Izdavač je više tiskanih i online franšiznih medija, između ostalih i regionalnih Franchising portala u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Sjevernoj Makedoniji. Organizator je Međunarodnog sajma franšiza u Varšavi i Regionalnog sajma „Ideje za biznis“ u Katowicama.

pročitajte članke

Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.