CFS ulazi na tržište BiH-a
Đorđe Stanković, vlasnik koncepta Car Foil Shop, objašnjava da su se u ovom razdoblju usmjerili na širenje „prodajne franšize“, formata koji podrazumijeva samo prodaju folija. Na taj način, kaže Stanković, prirodni su im partneri postali poduzetnici koji se već bave ugradnjom folija – što je slučaj i s primateljima franšize iz Kneževa u Bosni i Hercegovini. S Aleksandrom i Nedeljkom Ćelićem potpisan je, naime, ugovor o master franšizi za Republiku Srpsku s pravom prvokupa za cijeli teritorij Bosne i Hercegovine, objašnjava Stanković. Vrata Car Foil Shop-a u Kneževu bit će otvorena početkom listopada.
Iz ugla primatelja
Baveći se zatamnjivanjem stakala na automobilima, Nedeljko Ćelić počeo se zanimati i za područje stiliziranja i presvlačenja automobila folijama. Pratio je, kako kaže, tvrtke i majstore koji se bave ovim poslom. – To me je zaintrigiralo. Kako sam istraživao shvatio sam da je u ovoj industriji Car Foil Shop najozbiljnija tvrtka, budući da su zastupnici najpoznatijih brandova folija za Adriatik regiju. Zato smo željeli postati dijelom njihove franšizne mreže te da to ime s ponosom nosimo – priča Nedeljko Ćelić kako su donijeli odluku i postali primatelji Car Foil Shop franšize.
Aleksandar i Nedeljko kažu da su imali veliku podršku davatelja franšize tijekom pripreme za otvorenje dućana. – Đorđe Stanković i svi ljudi koji stoje rame uz rame s njim, dali su nam vjetar u leđa. Njihova podrška i suradnja su od prvog dana bili na zavidnoj razini te stoga nismo niti pomišljali tražiti daljnje poslovne partnere. Car Foil Shop je simbol za najpoznatije brandove folija – KMPF, Solar Screen, TeckWrap, a to opet znači samo visoku kvalitetu proizvoda i usluga – objašnjava Aleksandar Ćelić.
Inače, Nedeljko se ugradnjom folija na stakla bavi više od tri godine. – Samo presvlačenje automobila i sve finese smo dodatno savladali na obuci u Car Foil-u i, uz kraće uhodavanje, spremni smo prihvatiti i najozbiljnije izazove.Osnovno opredeljenje trenutno jeste auto-program, ali svakako i ostale primene folija. Već imamo iskustva u radu sa staklima na objektima, što nam se učinilo prilično primamljivim dijelom ove priče – objašnjava Aleksandar.
Aleksandar i Nedeljko smatraju da je ugradnja folija jedan od perspektivnih zanata novijeg doba. – Kada to spojimo sa skoro najstarijom djelatnošću – trgovinom, onda dobivamo dobru kombinaciju za današnji trenutak. Siguran sam da će, uz monitoring i liderstvo davatelja franšize, ovaj posao imati konstantan rast te da će se, kao takav, dobro pozicionirati na prostoru Republike Srpske, odnosno, cijele Bosne i Hercegovine. Momenat je dobar, tržište je za sada slobodno, što znači da krećemo loveći dobar vjetar i pravi kurs – rekao je Aleksandar Ćelić.
Car Foil Shop razvija franšiznu mrežu i na tržištu Srbije, Slovenije, Hrvatske i Crne Gore.
pročitajte članke
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Car Foil Shop, koncept za prodaju te ugradnju folija za automobile, potpisao je ugovor o otvorenju franšize u Zagrebu.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.