Odgođen Sajam franšiza u Parizu
Zbog okolnosti vezanih za epidemiju koronavirusa COVID-19 te mjera Vlade Francuske koja je 29. veljače donijela odluku da će svi „skupovi s više od 5.000 ljudi u zatvorenom prostoru“ biti otkazani, organizatori Sajma franšiza u Parizu objavili su da se manifestacija odgađa i najavili novi datum – sajam će se održati od 24. do 27. svibnja 2020.
Mjesto dešavanja ostalo je nepromijenjeno, navodi se u priopćenju. Kako je prvobitno bilo planirano, manifestacija će se odvijati u paviljonima 2 i 3 kompleksa Porte de Versailles. Stoga, ističu organizatori, neće biti izmjena u razmještaju, veličini ili izgledu štandova.
Sajam franšiza u Parizu najveći je sajam ove vrste u Europi. Svake godine okupi više od 550 izlagača – davatelja franšize i franšiznih asocijacija, ali i konzultantskih kuća, banaka, odvjetnika... Sajam u prosjeku posjeti 35.000 ljudi, iz svih krajeva svijeta.
– Zdravlje naših klijenata, partnera i zaposlenika uvijek nam je bilo prioritet – izjavio je Michel Filzi, predsjednik organizacije Reed Expositions France, koja uz potporu Francuske franšizne federacije (Fédération française de la franchise) organizira Sajam franšiza u Parizu.
– U potpunosti smo svjesni poteškoća koje je trenutačna situacija donijela svim našim klijentima, partnerima i dobavljačima. Znamo da brojni susreti sudionika na sajmu za mnoge tvrtke-izlagače predstavljaju važne poslovne prilike. Mi ćemo udvostručiti naše napore kako bismo pružili podršku svojim klijentima, izlagačima i posjetiteljima u pripremi za predstojeće izdanje sajma. Također, želimo zahvaliti svim ljudima koji su nas ohrabrili i podržali u ovom teškom trenutku – dodao je Michel Filzi.
pročitajte članke
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Tvrtka LINE-X, proizvođač i distributer premaza za zaštitu materijala, traži partnere i u ovoj regiji.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.