Sajam u Parizu – tek u listopadu
Epidemija koronavisrusa ne popušta. Više nije izvjesno ni da će se aktivnosti planirane za svibanj ili lipanj, uopće održati. Početkom ožujka, organizatori Sajma franšiza u Parizu objavili su da je manifestacija, zbog svih okolnosti vezanih za epidemiju i mjera Vlade Francuske koje se odnose na ograničenje javnih okupljanja, odgođen za svibanj (od 24. do 27. svibnja). Trenutna situacija, međutim, dovela je u pitanje i ovaj datum održavanja.
Organizatori ističu kako bi bilo gotovo nemoguće održati sajam u svibnju, a pod trenutnim uvjetima strožih ograničenja kretanja i karantene. Svjesni novonastale situacije, organizatori sajma, Reed Expositions France i Francuska franšizna federacija, najavljuju da će se sajam održati tek u jesen – od 4. do 7. listopada 2020. godine.
Mjesto dešavanja, pak, ostaje isto – sajam će se odvijati u paviljonima 2 i 3 kompleksa Porte de Versailles, tako da neće biti promjena u rasporedu, veličini ili rasporedu štandova, navodi se u priopćenju.
– Situacija oko epidemije koronavirusa mijenja se svakodnevno, a mjere francuske vlade postaju sve restriktivnije. Održavanje ovako velikog događaja, poput Franchise Expo Paris, u trenutnim okolnostima, za naše klijente, partnere i zaposlenike, više nije moguće – kaže Michel Filzi, predsjednik organizacije Reed Expositions France.
Organizatori kažu da će svoje klijente i partnere o svemu pravodobno informirati kako bi se pripremili za 39. izdanje Sajma franšiza u listopadu.
Franchise Expo Paris najveći je sajam franšiza u Europi. Svake godine okupi više od 550 izlagača – davatelja franšize i franšiznih udruga, kao i konzultantskih firmi, banki, odvjetnika... Sajam u prosjeku posjeti 35.000 ljudi iz cijelog svijeta.
pročitajte članke
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Tvrtka LINE-X, proizvođač i distributer premaza za zaštitu materijala, traži partnere i u ovoj regiji.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.