Sajam u Varšavi – po planu
S ublažavanjem epidemioloških mjera i normalizacijom poslovanja otvorio se prostor i za održavanje sajmova. Tako je krajem svibnja Vlada Poljske donijela uredbu prema kojoj je od 6. lipnja dopuštena organizacija sajmova, velikih izložbi i konferencija. Portal Franchising.pl vo dobra vijest i za tržište franšiza, jer su već u tijeku pripreme za najvažniji franšizni događaj Centralne Europe – osamnaesto izdanje Sajma franšiza u Varšavi održat će se, kako je i planirano, od 15. do 17. listopada u Palači kulture i znanosti.
Tijekom tri dana sajma, u glavnom gradu Poljske, nekoliko tisuća postojećih i budućih poduzetnika moći će se upoznati s ponudom, usporediti različite koncepte i razmisliti o uzimanju neke od predstavljenih franšiza. Ovo će biti prilika da se, zapravo, izravno upoznaju „dvije strane“ franšiznog biznisa – davatelji i budući primatelji franšiza.
Pronađite biznis po svojoj mjeri
Unatoč nepredviđenim i teškim okolnostima koje su obilježile početak ove godine, više od 50 izlagača, s gotovo 70 brandova, već je potvrdilo svoje sudjelovanje, a otkad je ukinuta zabrana velikih okupljanja u zatvorenom prostoru, broj zainteresiranih izlagača svakodnevno raste. Organizatori kažu da su prvi štandovi bili rezervirani već tijekom prošlogodišnjeg izdanja sajma.
Gastronomija je tradicionalno jedna od najzastupljenijih industrija – na ovogodišnjem sajmu bit će predstavljeno desetak gastronomskih brandova. Među njima su svjetski poznati brandovi poput McDonald'sa, Pizza Huta, Subwaya, ali i lokalni koncepti – Bafra Kebab, Biesiadowo, Lodolandia, New York Pizza Department, Kurcze Pieczone, Sushi Royal, Sushi Wok, Western Chicken i Western Tortilla. Među trgovačkim franšizama naći će se brandovi: Auchan, Biedronka, Carrefour, Żabka, Sorvella, 5-10-15, Vistula, Wólczanka, W. Kruk, Intermarche, Bricomarche. Također će biti predstavljeni koncepti iz sektora financija, nekretnina i obrazovanja (PKO BP, Nest Bank, Santander, Metrohouse, Edukido).
Iskustvo i znanje za bolje poslovanje
U sklopu sajma, svake se godine održava i Franšizni forum. Ovo je mjesto na kojem se budući primatelji franšiza mogu susresti s iskusnim poduzetnicima, poslovnim ljudima i vlasnicima uspješnih franšiznih biznisa (davateljima franšiza) te čuti i saznati što podrzumijeva poslovanje pod franšizom. No, ove će godine prvi put o svojim iskustvima govoriti i – primatelji franšize: kako izgleda voditi vlastiti posao pod tuđim brendom, kakva je suradnja s davateljima franšize, na kakvu podršku mogu računati itd. – Ovo je sjajna prilika da budući primatelji i poduzetnici iz prve ruke čuju kako funkcionira biznis, postave pitanja i na temelju toga se možda i odluče za kupnju franšize – kaže Michał Wiśniewski, jedan od osnivača međunarodne konzultantske tvrtke za franšizing PROFIT system.
Specijalni gost Foruma bit će i poznati poljski novinar i predavač Maciej Orłoś, koji će govoriti o tome kako izgleda voditi vlastiti YouTube kanal. – Kad sam se prije dvije godine zauvijek oprostio od televizije, morao sam se zapitati što dalje. Odlučio sam pokrenuti vlastiti biznis. Međutim, znao sam da neću otvoriti tvornicu čokolade ili tvornicu čavlića, već da ću raditi samo ono što znam, osjećam i volim. To će i biti okosnica mog predavanja i osnovna poruka sudionicima Foruma – kaže Orłoś.
Oslonite se na franšizu
Franšizing je još uvijek jedan od najsigurnijih oblika poslovne suradnje. Trenutno u Poljskoj posluje oko 1.300 franšiznih brandova – 80% pripada poljskim tvrtkama, 20% je stranog podrijetla. Na ovom tržištu djeluje i 83.000 primatelja franšiza (male i mikro tvrtke koje posluju pod licencom/franšizom), a najčešće su to obiteljske tvrtke. Gotovo milijun ljudi radi u franšiznom sektoru.
– Franšizno poslovanje igra važnu ulogu u jačanju gospodarstva, jer ovaj model suradnje zaista djeluje. Načelo poslovanja pod dobro poznatim brandom prihvatili su i početnici i ljudi s iskustvom koji žele diverzificirati svoj investicijski portfelj – napominje Monika Dąbrowska, predsjednica Poljske franšizne organizacije i direktorica McDonald'sa u Poljskoj.
Organizator Sajma franšiza u Varšavi je tvrtka PROFIT system, najveća konzultantska tvrtka u području franšizinga u Centralnoj i Istočnoj Europi, izdavač nekoliko časopisa i 16 portala o franšizingu, uključujući i Franchising.hr.
pročitajte članke
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.