Zdravi i tanki
Izvorno španjolski koncept nutricionističko-dijetetskih centara Naturhouse uspješno posluje u Češkoj, gdje već ima razgranatu mrežu vlastitih i franšiznih podružnica. Osim u velikim gradovima, kao što su Prag, Brno, Ostrava i Plzen, tvrtka se od prošle godine fokusirala i na širenje poslovanja u manjim gradovima.
Uzimajući u obzir da se Naturhouse bavi prodajom dijetetskih preparata, savjetovanjem i izradom sveobuhvatnog plana prehrane za osobe s problemom prekomjerne težine, ne iznenađuje što među zainteresiranima za franšizu najviše ima bivših klijenata koji su željeli smršaviti i što su to najčešće - žene. - Što sam više informacija o brandu prikupljala, tako je raslo povjerenje u koncept i način na koji se širi. Ideja da se pridružim sustavu, ne kao kupac ili klijent, već kao stručnjak dijetetičar, i samostalna poslovna žena, došla je sasvim prirodno - kaže Eva Straškrabova, franšizoprimac Naturhouse iz Beruna.
Pokretanje bilo kojeg posla u malom gradu podrazumijeva i preuzimanje mnogo više rizika nego kad je poslovanje u velikom gradu u pitanju. - Berun, kao i svaki mali grad, specifičan je po tome što ljudi znaju jedni druge. Vijesti se, dakle, vrlo brzo šire, tako da glas o tome jesu li ljudi zadovoljni ili nezadovoljni uslugom i proizvodom do nas doslovno stiže brzinom svjetlosti - dodaje Straškrabova. Kao što se može zaključiti, ponekad će tek uspjeh u malom gradu potvrditi profitabilnost koncepta i održivost njegova poslovnog modela - franšize.
Jan Gonda, vlasnik master franšize tvrtke Naturhouse za teritoriju Češke i Slovačke, kaže da je prošla godina ispunila sva njihova očekivanja. Otvorili su 25 novih franšiznih centara, broj klijenata je značajno porastao, uveli su nove proizvode u asortiman, pokrenuli specijalistički časopis o zdravom životu.
-- U usporedbi sa 2011. broj zainteresiranih za franšizu se povećao, što je izravna posljedica širenja svijesti o našom brandu, značaju dijetetike i franšizi kao uspješnom poslovnom modelu. Shvatili smo i da su kandidati o prednostima poslovanja pod našim brendom slušali od naših postojećih partnera. Primjećujemo, stoga, da model "od usta do usta" u poslovnom sektoru, može biti vrlo prihvatljiva opcija za širenje informacija o brandu i konceptu poslovanja. Osim toga, raduje nas što sve više franšiznih centara želi uvesti mjesto specijalnog savjetnika, dijetetičara. To je, u suštini, i osnovna ideja franšiznog poslovanja -- priča Gonda.
Dijetetski sektor, prema njegovim riječima, u Češkoj i dalje raste -- primetan je broj novih poslovnica, poduzetnika i klijenata. -- Primjećujem da ljudi u Češkoj i Slovačkoj sve više brinu o svom izgledu i zdravlju. Prema statističkim podacima iz medicinske prakse 68 posto Čeha i 72 posto Čehinja ima problem s težinom ili pretilošću, što je iznad europskog prosjeka. Pretpostavljam, dakle, da će sektor brige o zdravlju u narednim godinama doživjeti značajan rast -- smatra Gonda.
-- S druge strane, klijenti žele dobiti što više za svoj novac i očekuju odgovarajuću kvalitetu usluga, proizvoda i rezultate, što mnogi poduzetnici iz ove branše nisu u stanju ispuniti. Zato uslugu treba učiniti privlačnom za klijente, a ne dosadnom i predvidljivom. Treba im ponuditi drugačiji pristup i dodatnu vrijednost. Tako se stječe lojalnost i povjerenje klijenata, a smatram da je to najveća nagrada koju možete dobiti u ovom poslu -- kaže Gonda.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke
Brand s neslućenim potencijalom
/10.02.2017
Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije
Plan se ostvaruje
/14.10.2016
Sustav za kemijsko čišćenje 5àSec nastavlja širiti franšiznu mrežu u Hrvatskoj.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Popularno na forumu
Ideja za posao? Ljekarna!
Investiraj u sebe, tj. svoje znanje. Ja bi na tvom mjestu naucio nesto novo sto bi mogao iskoristiti u buducnosti prilikom prijave za posao. Ili, jos bolje, ulozi u kreiranje...
Ideja za posao? Ljekarna!
Zainteresirani smo za otvaranje Nowa apoteke pa molim da me kontaktirate.Pozdrav...Albina i Hrvoje Stimav
Ideja za posao? Ljekarna!
Postovani,Zaista nas zanima otvaranje apoteke...posjedujemo i vlastiti prostor...Kontaktirajte nas na mail ili na mob.Mob. 098 279 736Mail: albinstima@gmail.comZahvaljujemo uz...
Ideja za posao? Ljekarna!
Poštovani, zainteresirani smo pa bismo Vas zamolili za konkretnije i detaljnije informacije. Srdačan pozdrav Čepo Jelena Tereza med.sestra-instrumentarka KB Sveti...