Zdravi i tanki

Izvorno španjolski koncept nutricionističko-dijetetskih centara Naturhouse uspješno posluje u Češkoj, gdje već ima razgranatu mrežu vlastitih i franšiznih podružnica. Osim u velikim gradovima, kao što su Prag, Brno, Ostrava i Plzen, tvrtka se od prošle godine fokusirala i na širenje poslovanja u manjim gradovima.
Uzimajući u obzir da se Naturhouse bavi prodajom dijetetskih preparata, savjetovanjem i izradom sveobuhvatnog plana prehrane za osobe s problemom prekomjerne težine, ne iznenađuje što među zainteresiranima za franšizu najviše ima bivših klijenata koji su željeli smršaviti i što su to najčešće - žene. - Što sam više informacija o brandu prikupljala, tako je raslo povjerenje u koncept i način na koji se širi. Ideja da se pridružim sustavu, ne kao kupac ili klijent, već kao stručnjak dijetetičar, i samostalna poslovna žena, došla je sasvim prirodno - kaže Eva Straškrabova, franšizoprimac Naturhouse iz Beruna.
Pokretanje bilo kojeg posla u malom gradu podrazumijeva i preuzimanje mnogo više rizika nego kad je poslovanje u velikom gradu u pitanju. - Berun, kao i svaki mali grad, specifičan je po tome što ljudi znaju jedni druge. Vijesti se, dakle, vrlo brzo šire, tako da glas o tome jesu li ljudi zadovoljni ili nezadovoljni uslugom i proizvodom do nas doslovno stiže brzinom svjetlosti - dodaje Straškrabova. Kao što se može zaključiti, ponekad će tek uspjeh u malom gradu potvrditi profitabilnost koncepta i održivost njegova poslovnog modela - franšize.
Jan Gonda, vlasnik master franšize tvrtke Naturhouse za teritoriju Češke i Slovačke, kaže da je prošla godina ispunila sva njihova očekivanja. Otvorili su 25 novih franšiznih centara, broj klijenata je značajno porastao, uveli su nove proizvode u asortiman, pokrenuli specijalistički časopis o zdravom životu.
-- U usporedbi sa 2011. broj zainteresiranih za franšizu se povećao, što je izravna posljedica širenja svijesti o našom brandu, značaju dijetetike i franšizi kao uspješnom poslovnom modelu. Shvatili smo i da su kandidati o prednostima poslovanja pod našim brendom slušali od naših postojećih partnera. Primjećujemo, stoga, da model "od usta do usta" u poslovnom sektoru, može biti vrlo prihvatljiva opcija za širenje informacija o brandu i konceptu poslovanja. Osim toga, raduje nas što sve više franšiznih centara želi uvesti mjesto specijalnog savjetnika, dijetetičara. To je, u suštini, i osnovna ideja franšiznog poslovanja -- priča Gonda.
Dijetetski sektor, prema njegovim riječima, u Češkoj i dalje raste -- primetan je broj novih poslovnica, poduzetnika i klijenata. -- Primjećujem da ljudi u Češkoj i Slovačkoj sve više brinu o svom izgledu i zdravlju. Prema statističkim podacima iz medicinske prakse 68 posto Čeha i 72 posto Čehinja ima problem s težinom ili pretilošću, što je iznad europskog prosjeka. Pretpostavljam, dakle, da će sektor brige o zdravlju u narednim godinama doživjeti značajan rast -- smatra Gonda.
-- S druge strane, klijenti žele dobiti što više za svoj novac i očekuju odgovarajuću kvalitetu usluga, proizvoda i rezultate, što mnogi poduzetnici iz ove branše nisu u stanju ispuniti. Zato uslugu treba učiniti privlačnom za klijente, a ne dosadnom i predvidljivom. Treba im ponuditi drugačiji pristup i dodatnu vrijednost. Tako se stječe lojalnost i povjerenje klijenata, a smatram da je to najveća nagrada koju možete dobiti u ovom poslu -- kaže Gonda.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke

Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Za područje se dijetetike odlučila jer je to voljela. Primateljica Naturhouse franšize postala je jer je to bio najbolji izbor, riječi su Radke Tabačekove iz Slovačke.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije

Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Popularno na forumu
Ideja za posao? Ljekarna!
Investiraj u sebe, tj. svoje znanje. Ja bi na tvom mjestu naucio nesto novo sto bi mogao iskoristiti u buducnosti prilikom prijave za posao. Ili, jos bolje, ulozi u kreiranje...
Ideja za posao? Ljekarna!
Zainteresirani smo za otvaranje Nowa apoteke pa molim da me kontaktirate.Pozdrav...Albina i Hrvoje Stimav
Ideja za posao? Ljekarna!
Postovani,Zaista nas zanima otvaranje apoteke...posjedujemo i vlastiti prostor...Kontaktirajte nas na mail ili na mob.Mob. 098 279 736Mail: albinstima@gmail.comZahvaljujemo uz...
Ideja za posao? Ljekarna!
Poštovani, zainteresirani smo pa bismo Vas zamolili za konkretnije i detaljnije informacije. Srdačan pozdrav Čepo Jelena Tereza med.sestra-instrumentarka KB Sveti...