U Pariz po poznate brandove

Sajam franšiza u Parizu (Franchise Expo Paris) najveći je događaj te vrste u Europi. Dovoljno je reći da će se na jednom mjestu u Parizu od 24. do 27. ožujka predstaviti skoro petsto izlagača. To je odlična prilika za sve poduzetnike koji bi da se upoznaju i, najzad, kupe neku od franšiza koja nije prisutna na lokalnim tržištima. Sajam u Francuskoj je međunarodnog karaktera, što znači da će se pored domaćih robnih marki također predstaviti i marke iz inozemstva. Među izlagačima dominiraju poduzeća iz oblasti ugostiteljstva i mode, što ne čudi s obzirom na činjenicu da se Pariz smatra svjetskim centrom mode.
Trideset drugi Sajam franšiza održava se u izložbenom centru Porte de Versailles, na površini od 23.000 kvadrata. Događaj će ove godine privući 460 davatelja franšize iz cijelog svijeta i više od 30.000 posjetitelja. Organizator manifestacije je Francuska franšizna federacija, koja priprema i niz popularnih besplatnih predavanja i radionica o franšizi i pokretanju posla. Već deset godina na Sajmu sudjeluje i konzultantska kuća PROFIT system, a jedan od partnera Sajma franšiza je i portal Franchising.pl. Od ove godine, na Sajmu će - kao deo PROFIT system grupe za Adriatic regiju - učestvovati i Profit franchise services, izdavač portala Franchising.hr.
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.