Promocija franšiznog poslovanja
Cilj projekta je promocija više američkih franšiza potencijalnim ulagačima u Hrvatskoj - Hard Rock Cafe, EmbroideMe, Plan Ahead Events, SuperGreen Solutions, Transworld Business Advisors, IZON Global Media, Re/Max, Sign-A-Rama, KFC Corporation, Cheeburger Cheeburger, Office 1 SuperStores International, Dairy Queen i Precision Tune Auto Care.
Projekat će se odvijati kroz radionice i obuhvatiti će teoretski dio o franšiznom poslovanju, nakon čega slijedi predstavljanje američkih franšiza zainteresiranih za širenje na hrvatskom tržištu. Polaznici radionica dobit će i publikaciju koja sadržava sve detaljne podatke o navedenim američkim franšizama, te odgovore na najčešća pitanja o franšiznom poslovanju.
Radionice će se odvijati krajem ožujka i početkom travnja u Puli, Splitu, Osijeku i Zagrebu.
Sudjelovanje na radionicama je besplatno.
Više detalja u rubrici Sajmovi i događaji.
pročitajte članke

Jovana Drakulić, s više od 20 godina iskustva stvorila je day care centar koji spaja znanje i ljubav. Nakon dvije godine rada s listama čekanja za upis, koncept širi kroz franšizu.
Verbatoria nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu u Europi – na mapi se sada nalazi i novi partner iz Poljske. Tvrtka je također sudjelovala na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.