BK Solutions posluje sa najvećim trgovinskim lancima u Poljskoj, među kojima su Biedronka, Intermarché, Carrefour, Žabka, ABC i Delikatesy Centrum.
Četvrtak
14.03.2013
BK Solutions, poljska tvrtka za tiskanje reklama na vrećicama za kruh, traži primatelje master franšize na svim tržištima u Europi.
 

U prosincu prošle godine pisali smo o poljskoj tvrtki BK Solutions. Jednostavna ideja o tiskanju reklama i oglasa na papirnatim vrećicama za kruh prerasla je u ozbiljan posao - tvrtka je danas najjači igrač u branši na tržištu Poljske, a uspješno posluje i u Ukrajini, na Cipru i Velikoj Britaniji. U svakoj od tih zemalja ima primatelje master franšize koji su zaduženi za uspostavljanje i razvoj franšizne mreže. Trenutno, BK Solutions traži nove partnere diljem Europe. Češka i Slovačka su prve na redu.

- Prijelomna točka za razvoj tvrtke na inozemnim tržištima bilo je potpisivanje ugovora o master franšizi za teritorij Ukrajine - kaže Silvija Šjerka, direktorica tvrtke BK Solutions. - Uspjeli smo pronaći partnera koji je mogao preuzeti tu obvezu te provesti naš koncept poslovanja, a ono što ga je izdvojilo je odlično poznavanje lokalnog tržišta. Prošle smo godine po istim principima pronašli primatelje franšize u Velikoj Britaniji i Irskoj. Slična situacija je i na Cipru. Trenutno, intenzivno tragamo za poduzetnicima koji bi razvili posao u Češkoj ili Slovačkoj - kaže Šjerka.

Franšizna mreža je već dobro razvijena u Poljskoj, gdje 85 franšiznih partnera posluje u 305 gradova, surađujući sa skoro svim velikim trgovinskim lancima, među kojima su Biedronka, Intermarché, Carrefour, Žabka, ABC i Delikatesy Centrum. Međutim, da bi privukli nove primatelje franšize, BK Solutions je odlučio proširiti standardni franšizni paket, te sada franšizni partneri mogu očekivati i tehnička pomagala poput netbook računara s modemom za bežični internet, GPS navigacije, mobitela i kompletnije "marketinške opreme" koja će poboljšati vidljivost proizvoda - od specijalnih polica za vrećice za kruh, preko lifleta i plakata, pa sve do standardnih marketinških pomagala poput kuhinjskih aksesoara, podmetača...

Iznos ulazne naknade iznosi oko 1.200 eura. Redovita, mjesečna naknada je i dalje 125 eura.