Korist za obje strane

Intersport je najveći maloprodajni lanac sportske odjeće i opreme na svijetu. Tvrtka ima više od 5.300 prodajnih objekata u više od 40 zemalja diljem svijeta.
Franšizni sustav tvrtke u Češkoj za sada posluje vrlo uspješno i, kako kažu, podjednako donosi koristi i matičnoj tvrtki i primateljima franšize. Tvrtka, stoga, namjerava zadržati pozitivan trend i sa novim partnerima koji su zainteresirani za poslovanje kroz franšizu. Ove godine je već potpisano nekoliko ugovora, ali Intersport i dalje traži nove primatelje franšize. Najpogodnija mjesta za širenje poslovanja su gradovi u unutrašnjosti s najmanje 60.000 stanovnika. Trenutno, u Češkoj posluje 37 prodavaonica pod brandom Intersport, pri čemu je 13 franšiznih, a jedna iz sustava za iznajmljivanje sportske opreme Intersport Rent.
Svaka uspješna internacionalna tvrtka teži stalnom širenju. Franšizing, zapravo, nudi vrlo sofisticiran sustav za širenje poslovanja, i to je jedan od razloga što je Intersport izabrao ovakav model razvoja. Pored toga, mreža u Češkoj znatno je proširena nakon što je Intersport kupio domaći lanac prodavaonica sportske opreme Drapa (Pandža). Ti dućani su vremenom prilagođeni najnovijem Intersportovom konceptu, a upravljanje objektima preuzela je centrala.
Potencijalni primatelji Intersport ili Intersport Rent franšize bi trebali imati početni kapital od nekoliko milijuna čeških kruna (najmanje 80.000 eura). Franšizoprimac bi, također, trebao biti fokusiran na maloprodaju. Budući da tvrtka može ponuditi sustav po modelu "ključ u ruke", franšizoprimac ne mora nužno imati iskustva u ovoj branši. Svakom partneru, za početak, na raspolaganju će biti cjelokupan asortiman robe iz centralnog skladišta u Austriji.
pročitajte članke

Nakon što je dulje od desetljeća surađivao s više distributera sportske opreme, Radomir Jović, poduzetnik iz Prokuplja, odlučio je uzeti franšizu lanca Sport Vision i olakšati poslovanje.
Preduzeće za prodaju sportske opreme Intersport prodato je investicionom fondu Enterprise VII za 34,5 miliona eura.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.