420 ideja za posao!
U izložbenom centru Porte de Versailles u Parizu 24. ožujka otvoren je najveći sajam franšiza u Europi –Franchise Expo Paris, koji je i ove godine okupio najpoznatije franšizne sustave iz čitavog svijeta. Zainteresirani posjetitelji tako su do 27. ožujka dobili priliku upoznati i, konačno, birati birati između 420 brandova i koncepata koji razvijaju svoje poslovanje kroz franšizu ili sustav partnerstva.
Podaci pokazuju da su najzastupljeniji koncepti iz sektora ugostiteljstva i gastronomije. – U usporedbi s ukupnim brojem izlagača njihov udio iznosi 17 posto. Skoro na svakom koraku možete naići na izlagače koji predstavljaju svoje koncepte kafeterija ili fast-food restorana. Među njima, veliku pozornost privuklo je nekoliko brandova sushi restorana te tvrtki koje proizvode i prodaju smrznute prehrambene proizvode – primjećuje Barbora Štanglová, glavna i odgovorna urednica češkog magazina Vlastní firma FRANCHISING, prenoseći svoja iskustva sa sajma. Najviše su pozornosti ipak privukli KFC, Brioche Dorée, Subway i Planet Sushi.
Kao jedan od glavnih trendova koji se izdvojio na ovogodišnjem sajmu jeste primjetno veći broj sustava iz područja brige o starijim osobama ili kroničnim bolesnicima. Među njima su ADHAP Services, Les Menus Services, ZEN Senior Services...
Organizatori očekuju da ovogodišnja posjeta bude na razini prošle godine, kada je sajam posjetilo više od 32.000 ljudi, pri čemu je 18% posjetitelja bilo zainteresirano za franšizne sustave iz inozemstva. Samim tim, pored brandova iz Francuske, informacije se mogu dobiti i o sustavima iz Španjolske, Italije, Nizozemske, Sjedinjenih Država i Kanade. Ako se ubroje i banke, odvjetničke i konzultantske kuće koje sudjeluju na sajmu, ukupan broj izlagača u tom slučaju iznosi 460.
Na sajmu učestvuje i konzultantska kuća PROFIT system, vodeći konzultant za franšizing u Centralnoj i Istočnoj Europi. Jedan od partnera Sajma jeste i portal Franchising.pl, čiji je izdavač također PROFIT system. Kao deo grupe, ove će godine prvi put u Parizu sudjelovati i tvrtka Profit franchise services, izdavač portala Franchising.hr.
pročitajte članke
Franšizni put do Muzeja osjetila
/22.12.2021
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije
Najbolje franšize? Bez iznenađenja
/23.02.2018
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Na ovogodišnjoj konferenciji "Franchising 2012: Innovation, the Internet and Cross-border growth“ učesnici su razmjenili iskustva, ukazali na probleme i moguća rješenja na tržištu franšiza.
Tvrtka Interact biz namjerava svoju Školu knjigovodstva proširiti kroz franšizu u Srbiji i zemljama regije.