Franšizni koncept "bio&bio" deset godina uspješno djeluje na tržištu Hrvatske.
Ponedjeljak
13.05.2013
Lanac trgovina ekoloških proizvoda "bio&bio" nedavno je obilježio deset godina poslovanja.
 

Prva "bio&bio" trgovina je otvorena u Zagrebu 2003, a u lancu ih danas ima ukupno 12 (u Zagrebu, Splitu, Dubrovniku, Rijeci, Puli, Varaždinu i Osijeku). Pet trgovina djeluje kroz franšizu. Proizvode je, pored toga, moguće kupiti i preko "virtualne" trgovine - "bio&bio" web portala.

U mjesecu proslave, tvrtka je pripremila i novitete - predstavila nove partnere i proizvode koji će uskoro obogatiti asortiman, a najavljene su i brojne rođendanske degustacije koje će trajati tijekom svibnja. Među novim partnerima je i tvrtka Brokula&Ž, koja je ekskluzivno za zaposlene u "bio&bio" trgovinama osmislila uniforme od organski uzgojenog pamuka, kao dio "novog urbanog imagea".

U priopćenju tvrtke se navodi da su osnovne vrijednosti ovog koncepta provjereni i certificirani organski i prirodni proizvodi, kredibilno savjetovanje kupaca kao i odgovornost i predanost u poslovanju. p>

Da podsjetimo, za pokretanje "bio&bio" franšize potrebno je 100.000 eura. Ulazna naknada iznosi 10.000 eura. Ostale naknade se vezuju za rezultate poslovanja, a postoci ovise o lokaciji, grada, tržišnih uvjeta. Postoci se, pored toga, razlikuju na početku i kada se već uspostavi stabilno poslovanje.

Kako je ranije najavila Hinek, lanac ima ambicije da se po ulasku Hrvatske u Evropsku uniji proširi kao franšiza i u zemljama te zajednice. Za sada franšizne trgovine postoje samo u Hrvatskoj. - Prilikom odabira primatelja promatramo koliko su poslovno ozbiljni, da li mogu omogućiti financijsku stabilnost, ali nam je daleko važniji njihov stil življenja i koliko su sami skloni korištenju zdravih proizvoda. Bez temeljnog osobnog razvoja i interesa za ekoproizvode, prirodnu prehranu i zdrave stilove življenja, gubi se dodatna vrijednost koja je ujedno i temeljna vrijednost "bio & bio" trgovina - osobna predanost - objasnila je nedavno Hinek.

Biovega je ekskluzivni zastupnik vodećih svjetskih marki prehrambenih i kozmetičkih proizvoda, kao i dodataka prehrani s certifikatom o organskom uzgoju. Članica je IFOAM-a (International Fedration of Organic Agriculture movem) i udruge Organic Retailers Association.