Flota za primjer
Kosana Arsić, marketing menadžer u tvrtki Primero Rent a car, koja je primatelj master franšize Europcar-a za Srbiju i Crnu Goru, kaže da je poslovna godina za njih bila vrlo uspješna.
To potvrđuje i financijski izvještaj - dobit tvrtke je povećana čak četiri puta. - I dalje smo vodeći rent-a-car servis u Srbiji, prije svega, u smislu kvalitete i atraktivnosti flote koju nudimo. Kod nas su uveliko u ponudi novi VW Golf 7, Audi A3, automatici od malih do najluksuznijih vozila, veliki izbor vozila s dizel motorima. Nudimo više od 20 kategorija vozila! Prosječna starost flote je od šest do osam mjeseci tijekom cijele godine. U isto vrijeme, cijena naše usluge je u potpunosti konkurentna, a raspoloživost vozila izuzetna. Tako da su naši klijenti prepoznali kvalitetu i zalaganje Europcar-a - kaže Arsić.
Ona kaže da se tržišta Crne Gore i Srbije uopće ne mogu porediti u branši kojom se bave. - Crna Gora je isključivo sezonska destinacija, sa potražnjom tijekom samo četiri mjeseca, dok Srbija ima neusporedivo veći potencijal, gdje je, pored ljetne sezone, vrlo dinamično tijekom cijele godine i za domaće i za inozemno korporativno poslovanje - objašnjava ona.
Nove poslovnice nisu otvarali, jer se, kako kaže, decentralizacija Srbije vrlo sporo odvija. To znači da se najviše poslovnih dešavanja odvija u najvećim gradovima, gdje je i potražnja za rent-a-car uslugama najveća. To je i jedan od razloga zašto se nisu bavili pitanjem davanja franšize, na što, kao master primatelji, imaju pravo. - Vidjet ćemo što će se po tom pitanju dešavati u budućnosti i koje je korake najbolje poduzeti - kaže Arsić.
Da podsjetimo, Europcar je osnovan u Parizu davne 1949, a danas djeluje u oko 170 zemalja svijeta.
pročitajte članke
Franšizni put do Muzeja osjetila
/22.12.2021
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije
Otvoren Subway u Hrvatskoj
/27.04.2017
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Na ovogodišnjoj konferenciji "Franchising 2012: Innovation, the Internet and Cross-border growth“ učesnici su razmjenili iskustva, ukazali na probleme i moguća rješenja na tržištu franšiza.
Ove su godine mnoge novine obilježile poslovanje franšiznog sustava „Malac genijalac“. Osim novih tržišta na kojima počinje s radom, ponuđeni su i novi edukativni programi.