Flota za primjer

Kosana Arsić, marketing menadžer u tvrtki Primero Rent a car, koja je primatelj master franšize Europcar-a za Srbiju i Crnu Goru, kaže da je poslovna godina za njih bila vrlo uspješna.
To potvrđuje i financijski izvještaj - dobit tvrtke je povećana čak četiri puta. - I dalje smo vodeći rent-a-car servis u Srbiji, prije svega, u smislu kvalitete i atraktivnosti flote koju nudimo. Kod nas su uveliko u ponudi novi VW Golf 7, Audi A3, automatici od malih do najluksuznijih vozila, veliki izbor vozila s dizel motorima. Nudimo više od 20 kategorija vozila! Prosječna starost flote je od šest do osam mjeseci tijekom cijele godine. U isto vrijeme, cijena naše usluge je u potpunosti konkurentna, a raspoloživost vozila izuzetna. Tako da su naši klijenti prepoznali kvalitetu i zalaganje Europcar-a - kaže Arsić.
Ona kaže da se tržišta Crne Gore i Srbije uopće ne mogu porediti u branši kojom se bave. - Crna Gora je isključivo sezonska destinacija, sa potražnjom tijekom samo četiri mjeseca, dok Srbija ima neusporedivo veći potencijal, gdje je, pored ljetne sezone, vrlo dinamično tijekom cijele godine i za domaće i za inozemno korporativno poslovanje - objašnjava ona.
Nove poslovnice nisu otvarali, jer se, kako kaže, decentralizacija Srbije vrlo sporo odvija. To znači da se najviše poslovnih dešavanja odvija u najvećim gradovima, gdje je i potražnja za rent-a-car uslugama najveća. To je i jedan od razloga zašto se nisu bavili pitanjem davanja franšize, na što, kao master primatelji, imaju pravo. - Vidjet ćemo što će se po tom pitanju dešavati u budućnosti i koje je korake najbolje poduzeti - kaže Arsić.
Da podsjetimo, Europcar je osnovan u Parizu davne 1949, a danas djeluje u oko 170 zemalja svijeta.
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.