Francuski brand u susjedstvu

(Na slici: nova 5asec praona u Beogradu)
Nedavno je otvorena nova radnja poznate francuske franšize za kemijsko čišćenje i to je četvrta 5asec praonica u Srbiji. Za sada, usluge ove tvrtke mogu koristiti samo stanovnici Beograda, budući da su sve poslovnice otvorene u glavnom gradu Srbije.
Prvi lokal otvoren je u srpnju prošle godine, a ciparska tvrtka Dry Cleaning Services d.o.o. planira u narednim godinama poslovanje proširiti i na tržišta Slovenije, Crne Gore i Hrvatske. Već sljedeće godine 5asec će se pojaviti na jednom od susjednih tržišta. Ciparska tvrtka je, inače, nositelj master franšize za pomenuta tržišta, kao i za Rumunjsku, gdje već razvijaju mrežu svojih perionica.
Na tržištu Srbije, mrežu trenutno razvija isključivo primatelj master franšize. Međutim, kako je ranije najavio Drossos Chrysanthou, direktor tvrtke Dry Cleaning Services, do kraja ove godine mogli bi zainteresiranim poduzetnicima ponuditi franšizni paket, te da se i drugi priključe franšiznom sustavu i rade na razvoju mreže u ostalim gradovima Srbije. Neophodna ulaganja u jednu 5asec praonicu, po posljednjim procjenama, iznose 100.000 eura.
Inače, 5asec se ove godine prvi put pojavio na listi Top 100 najuspješnijih franšiza koju objavljuje portal FranchiseDirect.com. Uzimajući u obzir da godinama unazad listama najuspješnijih franšiznih sustava dominiraju tvrtke iz Sjedinjenih Američkih Država, ulazak europskog brenda među prvih 100 već se smatra jednom od potvrda uspješnosti sustava. 5asec je zauzeo 57. poziciju.
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.