Vrijeme za sajmove

Najveći B2B forum posvijećen franšiznom i partnerskom poslovanju u istočnoj Europi održava se od 2. do 4. listopada u Moskvi pod nazivom BUYBRAND Expo 2013. Forum će okupiti vodeće stručnjake, predstavnike velikih tvrtki i vladine agencije koji će razmotriti niz pitanja o perspektivi i problemima razvoja franšiznog poslovanja u Rusiji. Sudionici foruma će se osvrnuti i na ulogu franšizinga u formiranju malih i srednjih poduzeća. Osim glavnog programa, na forumu će biti organizirani i seminari posvećeni konkretnim i praktičnim pitanjima poslovanja kroz franšizu. Prema dosadašnjim podacima, u Moskvi će svoje franšizne koncepte predstaviti oko 250 sustava, a očekuje se 8.000 posjetitelja. Na sajmu će učestvovati i konsultantska tvrtka PROFIT system, izdavač portala Franchising.rs i Franchising.hr.
Zatim, krajem mjeseca, točnije 30. i 31. listopada, u Bratislavi će se održati Međunarodni sajam franšiznog poslovanja. Prema očekivanjima organizatora, na sajmu će se predstaviti oko 30 franšiznih koncepata iz Slovačke, Češke i Austrije. - Cilj nam je bio slovačkom tržištu predstaviti vrhunske stručnjake i tvrtke koje razvijaju franšizni model poslovanja. Nadamo se da će ovakvi, specijalizirani sajmovi franšiza, kroz konferencije i izravno predstavljanje franšiznih sustava, ojačati poziciju franšizinga na tržištu Slovačke, te utjecati i na razvoj gospodarstva u cjelini - izjavio je Jozef Jozef Šétaffy, predsjednik Slovačke franšizne udruge.
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.