Čips po čips - uspeh

Dok nekome ne smrkne drugome ne svane, kaže poslovica. Čini se da je tako sa onima koji su spremni da proizvode po niskim cijenama za malu zaradu pod imenom neke privatne robne marke (eng: Private label) jer zahvaljujući krizi imaju sve više posla. Potražnja za privatnim robnim markama raste, dok se zbog pada kupovne moći ljudi sve više odriču premium brendova.
To potvrđuje i poslovanje tvrtke Kanaan koji više proizvede robe za druge nego za vlastiti istoimeni brend. Zvonko Popović, vlasnik tvrtke, kaže da će ove godine imati rast prodaje 38 posto.
Produktivnost nam je izuzetno visoka, radimo u tri smjene i blagdanima, na suvremenoj tehnologiji. Nemamo menadžerske ugovore i ne ulažemo puno u marketing - objašnjava Popović kako postižu nisku cijenu proizvoda.
Kanaan proizvodi za NTL, Ultra Gros, Metro, Kauflend, CBA, Getro, Tommy, Plodine, Konzum, Mercator, Kraš, Podravku, Spar, mađarski lanac Coop, srpska Delhaize, Univerexport. Sa dugogodišnjim partnerom iz Makedonije otvorio je pogon za proizvodnju snak proizvoda kao i skladišno-distributivni centar 2009. u Skoplju. Iz te tvornice tvrtka izvozi na tržište Turske.
Prema najavama uskoro bi se njihov čips mogao naći i na policama britanskog lanca Tesco u Mađarskoj.
Apsurdno, ali Popovićev najveći problem nije plasman robe već nedostatak sirovina. Unatoč tome što, kako kaže, državi nudi veće cijene za zakup zemljišta od mnogih ne dobiva dovoljno hektara pa krumpir mora uvozi iz Mađarske.
Proizvodni program čine snack proizvodi: flips s kikirikijem, aromatizirani flips, dijetalni flips, kokice, kukuruz kokičar, čips raznih okusa, pelete, sticks ...
Tvrtka izvozi u zemlje regije Srbiju, Makedoniju, Albaniju, Bosnu i Hercegovinu, Mađarsku, Slovačku, Grčku, Bugarsku.
Kanaan je 1990. pokrenuo skromnu proizvodnju tjestenine u Radikovci, da bi se ubrzo preorijentisao na proizvode od krumpira. Danas se uprava, skladište i tvornica nalaze u Donjem Miholjcu.
pročitajte članke

Verbatoria nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu u Europi – na mapi se sada nalazi i novi partner iz Poljske. Tvrtka je također sudjelovala na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.