Portal o franšizingu i u Sloveniji

Regionalnim Franchising portalima u Adriatic regiji - Franchising.rs i Franchising.hr - od ponedjeljka, 28. travnja će se pridružiti i slovenski portal Franchising.si. Informacije, vijesti, intervjui i analize tržišta iz područja franšizinga tako će - pored srpskog i hrvatskog - od sada biti objavljivani i na slovenskom jeziku.
- Sadržaj slovenskog portala će, zapravo, biti isti kao na portalima u Srbiji i Hrvatskoj, uz male finese. Ne možemo prijeći preko činjenice da ove zemlje pripadaju istoj regiji, i da su, uostalom, dugo bile jedno veliko tržite. Sličnosti između zemalja bivše Jugoslavije su ogromne, da ne spominjem kako veliki broj lokalnih tvrtki već djeluje - regionalno. Zbog toga će, baš kao što je to slučaj u Srbiji i Hrvatskoj, i Franchising.si donositi "širu sliku", daće priliku čitateljima ravnopravno vidjeti što se događa na tržištu franšiza u Sloveniji i u regiji. Ali i šire - na isti način ćemo pratiti i globalna dešavanja, a prije svega s tržišta središnje i istočne Europe, u kojima također izdajemo Franchising portale - objašnjava Igor Bogojević, direktor tvrtke PROFIT system za Adriatic regiju, izdavača Franchising portala.
Prema modelu ostalih specijaliziranih Franchising portala, čitatelji u Sloveniji će imati priliku naučiti osnove ili dopuniti svoje znanje o franšizingu, svakodnevno pratiti vijesti o franšiznim sustavima iz zemlje, regije i svijeta, ali i iznijeti svoja zapažanja, iskustva i mišljenja kroz Forum. U rubrici Moja franšiza moći će pročitati neposredna iskustva ljudi koji su odlučili ući u franšizing. U Katalogu franšiza ili kroz Prezentacije franšiznih sustava će moći pronaći tvrtke koje trenutno nude franšize i koje traže primatelje u Sloveniji i regiji. Posebnost portala je i sekcija gdje se poduzetnici koji još nisu sigurni koja franšiza je prava za njih ili ih, pak, zanima neka od franšiza koje još nisu prisutne na tržištima u regiji, "prijavljuju", odnosno, definiraju svoje potrebe, kako bi ih takvi sustavi - uz posredovanje čitave grupacije PROFIT system-a (iz 10 zemlja) kontaktirali i ponudili suradnju.
- Naša misija je, u neku ruku, i edukativna. U većini zemalja u kojima poslujemo, naši portali su bili ili još uvijek jesu jedini aktivni, dnevni izvor informacija o franšizingu. Javljaju nam se ljudi koji su zahvalni što su prvo mogli pročitati i učiti o ovom načinu poslovanja, a poslije toga i vidjeti kako franšizing funkcionira na konkretnim primjerima, crpeći inspiraciju na iskustvima tih poduzetnika - podsjeća Bogojević.
Regionalni portali Franchising.rs, Franchising.hr, a od sada i Franchising.si su medijski dio grupe koja djeluje u okviru tvrtke PROFIT system, najveće konzultantske kuće iz područja franšizinga u srednjoj i istočnoj Europi. PROFIT system je matično poljska kompanija, a kćeri tvrtke i medije posvećene franšizingu (portale, a na nekim tržištima i magazine) tvrtka, pored Adriatic regije, ima i u Češkoj, Slovačkoj, Rusiji, Ukrajini, Mađarskoj i Rumunjskoj. Na svim tim tržištima - pa tako sad i u Sloveniji - PROFIT system nudi i sveobuhvatne usluge savjetovanja u području franšizinga.
Regionalne portale Franchising.rs i Franchising.hr mjesečno posjeti oko 10.000 jedinstvenih čitatelja.
pročitajte članke

Verbatoria nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu u Europi – na mapi se sada nalazi i novi partner iz Poljske. Tvrtka je također sudjelovala na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.