Ostati prvi
U svijet osiguranja Mladen Kapa ušao je davne 1985. Počeo je s procjenom imovinskih šteta, a poslovne veštine u tom području, kako kaže, "brusio" je čitavih dvadeset godina. Iskustvo, međutim, nastavio je stjecati i radeći u drugim područjima, najviše u osiguranju imovine i projektima uvođenja nekih vrsta obveznog osiguranja (granično osiguranje, obvezno osiguranje plovila i putno zdravstveno osiguranje). – Na tim projektima sam bio zadužen i za stvaranje načina rada i provođenje obuhvata osiguranja – kaže Kapa.
Povrh svega, Kapa je bio i rukovoditelj prodajne mreže, a samim tim, zadužen i za njeno uspostavljanje i razvoj, ali i za jedan od najvažnijih zadataka – edukaciju zastupnika. Na temelju svog bogatog iskustva, zapravo, lako je mogao objasniti suštinu poslovanja te što bi trebalo odlikovati dobrog i savjesnog prodavača u osiguranju.
Pored toga što prodavač uvijek treba odgovoriti na sve pozive i izazove, on mora biti i dobro educiran – imati pouzdane odgovore o industriji u kojoj djeluje, o tvrtki za koju radi, proizvodima, mogućnostima, čak i konkurentskim proizvodima i uslugama te snagama i slabostima sustava. – Naravno, uvijek sam govorio da je za dobrog prodavača najprije neophodno da bude zainteresiran za svog klijenta i siguran da su klijentova očekivanja ispunjena. Treba uvijek ispunjavati obećanja i brzo odgovarati na sva pitanja klijenta, jer dobar prodavač sebi ne smije dozvoliti da obećava ono što ne može ispuniti – kaže Kapa. – Uostalom, dobar prodavač uvijek poznaje i onu drugu, ljudsku, stranu svojih klijenata i on se prema njima ophodi kao prema prijateljima – dodaje.
Kao i u svakom poslu, dobar prodavač uvijek i može očekivati dobre rezultate – Kapin godišnji portfelj kretao se između 40.000 i 50.000 eura, najviše zahvaljujući policama osiguranja imovine. Sve ovo – iskustvo, poslovne vještine i rezultati – preporučili su Mladena Kapu za prvog primatelja franšize tvrtke Uniqa u Crnoj Gori.
Tako je, početkom rujna 2013. godine, otvorena prva franšizna agencija za ekskluzivno zastupanje Uniqa osiguranja u Baru – "Unikapa".
Otkako radi kao primatelj franšize, Kapa kaže da je do sada imao samo pozitivna iskustva. Preuzimanje franšize mu nije donijelo nikakvih većih teškoća, jer, kako ističe, u potpunosti može računati na startnu potporu matične tvrtke. – Velika je prednost što imamo podršku – od pomoći prilikom prikupljanja dokumentacije, pa do krajnjih dozvola, edukacije, opremanja prostora – kaže Kapa.
Poslovanje u okviru razvijenog i dokazanog franšiznog sustava, reklo bi se, potire većinu "sistemskih" nedostataka. – Uvođenje ovakvog koncepta, zapravo, doprinosi razvoju malog biznisa, afirmira poduzetništvo i podržava samostalni početak poslovanja i unapređenja privatnog i obiteljskog biznisa – objašnjava Kapa.
Čak i u fazi pokretanja agencije, kada, po pravilu, većina poduzetnika očekuje mnogo više prepreka, Kapa ističe da nije imao nikakvih problema. – Možda će zvučati nevjerojatno u današnje vrijeme, ali od samog početka je sve išlo po planu, bez poteškoća, neugodnosti, problema i iznenađenja. Iskreno sam uvjeren da će se suradnja agencije Unikapa i tvrtke Uniqa nastaviti u najboljim poslovnim odnosima – kaže on.
Njegova je misija, kako kaže, ostala nepromenjena od dana otvaranja. Kao što je i rekao na svečanom otvaranju agencije, želja mu je da, kada tvrtka Uniqa pokrije tržište franšizama, njegova agencija ostane prva – ne samo po datumu otvaranja, već i po kvalitetu pružanja usluga, poslovnim rezultatima i, pre svega, po broju zadovoljnih osiguranika.
pročitajte članke
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Nova regulativa Europske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtjevnija "pravila igre". O čemu se radi te što bi ovdašnji osiguravatelji mogli naučiti iz toga?
Raditi u financijskom sektoru te voditi banku – nije posao za svakoga. To potvrđuje i Magdalena Soska iz Poljske, primatelj franšize Getin Noble banke.
Međunarodno poznata tvrtka za pružanje platnih usluga Diners Club International pokreće posao i u Kazahstanu. Nositelj franšize bit će najveća domaća trgovačka banka Kazkommertsbank.
Paysera nudi jednostavna i učinkovita rješenja za elektronička plaćanja za klijente diljem svijeta. Tvrtka sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovoj regiji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Private loans without collateral
Nudimo sve vrste financijskih usluga uz pristupačne kamatne stope već od 2%. Naše ponude kreću se od minimalnog iznosa od 10.000,00 eura do maksimalnog iznosa od...
Velika usluga za mala poduzeća
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Private loans without collateral
I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number...
Osigurani porodični biznis
Čestitke, ovo funkcioniše (s obzirom na okruženje neverovatno) perfektno. Bravo za hrabre preduzetne ljude u Srbiji.