U Pariz po franšizu

Franchise Expo Paris po mnogo se čemu smatra ekskluzivnim poslovnim događajem – izdvaja se ne samo po broju tvrtki (izlagača) koje žele predstaviti svoje franšizne sustave, već i po broju posjetitelja, potencijalnih kupaca franšize. Prošle godine, Franchise Expo Paris posjetilo je 37 tisuća ljudi koji su mogli birati između 500 franšiznih sustava.
Ove će se godine sajam održati od 22. do 25. ožujka, a izložbeni prostor, tradicionalno, biti smješten u paviljone kompleksa Porte de Versailles. Organizator sajma očekuje da će i ove godine manifestacija privući veći broj izlagača i posjetitelja iz inozemstva. Prošle godine, svaki peti izlagač na sajmu nije bio iz Francuske, nego iz SAD, Velike Britanije, Španjolske i Italije.
Francuska franšizna asocijacija organizator je sajma u Parizu, no, dođagaj pomaže i niz drugih nacionalnih franšiznih asocijacija te medijskih partnera. Više od deset godina na sajmu sudjeluje i tvrtka PROFIT system, vodeća konzultantska kuća iz oblasti franšizinga u središnjoj i istočnoj Europi, koja je ujedno i izdavač Franchising portala u Poljskoj, Češkoj, Ukrajini, Rumunjskoj, Rusiji, Mađarskoj, Slovačkoj, Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji. Čitatelji portala Franchising.hr ove godine dobivaju jedinstvenu priliku ukoliko požele posjetiti sajam franšiza u Parizu – besplatne ulaznice mogu dobiti registriracijom na internetskoj stranici FranchiseParis.com.
Poput ostalih franšiznih događaja, i ova će smotra biti idealna prilika da se na jednom mjestu okupe svi predstavnici industrije franšizinga, što, pored davatelja i potencijalnih primatelja franšize, uključuje i konzultantske i odvjetničke kuće, banke, franšizne asocijacije. Sajam u Parizu, osim toga, svojim posjetiteljima svake godine "poklanja" i niz besplatnih predavanja i radionica o franšizingu i pokretanju posla.
pročitajte članke

Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.