Rad, rad i samo rad

Direktnu prodaju osiguranja rade od početka 1990. Poslije 22 godine, velika želja, predanost poslu i nepobjedivi poduzetnički duh doveo ih je do vrha u poslu kojim se bave. Pokrenuli su vlastitu tvrtku kao franšizu Uniqa osiguranja. Učiteljica Dragana i diplomirani inženjer tehnike Sava. Mihajlovići...
- Nakon deset godina rada u direktnoj prodaji sa internacionalnim iskustvom, po povratku iz inozemstva 2000. aktivnost sam nastavio kao direktor prodaje ZEPTER osiguranja. Za četiri godine napravili smo najveću osiguravajuću kuću u Srbiji u životnom osiguranju. Tržišni udjel je bilo 46 posto u segmentu životnog osiguranja. To je bio jedan od razloga zašto je UNIQA kupila nas, a ne neku drugu osiguravajuću kuću – kaže Mihajlović.
Maksimalno su posvećeni svom poslu. Rade i dvanaest sati dnevno i svoje četvoro djece usmjeravaju ka istom cilju. Ćerka Jelena student je ekonomije, sin Petar agroekonomije, sin Pavle maturant na smjeru agent osiguranja, a najmlaća kći, najčešći posjetilac agencije. Vremenom su stekli 4.000 klijenta. Sa „udruženim“ satima rada, Mihajlovići zapravo rade 24 časa dnevno, a pri tom su uvijek, kako kaže, bili u vrhu po prodajnim rezultatima.
-Franšizu smo tražili još 2009. ali tada to još uvijek nije bio jedan od strateških pravaca tvrtke. Na svu sreću, dvije godine kasnije, stekli su se uslovi za franšizu, pa smo u avgustu 2011. podnjeli neophodnu dokumentaciju, a nakon šest mjeseci i dobili dozvolu Narodne Banke Srbije (NBS) za obavljanje poslova – objašnjava Mihajlović.
Na pitanje kakva su dosadašnja iskustva poslovanja kroz franšizu odgovara: - ŽIVJELA SLOBODA! Plan u životnom osiguranju smo ispunili 180 odsto. Ukupan godišnji financijski plan smo prebacili za prvih deset meseci. Trudimo se da u svakoj vrsti osiguranja ispunimo očekivanja UNIQA osiguranja. Ograničenje nam je to što možemo da zapošljavamo samo ljude sa licencom NBS-a, pa trenutno, pored nas, imamo samo jednog zaposlenog, ali smo spremni dobre agente platiti više nego što su inače plaćeni – ističe Mihajlović.
Mihajlović kaže da imaju podršku davatelja franšize na svim nivoima i dodaje da je UNIQA tvrtka koja je prva po zakonu o osiguranju odvojila poslove životnog od poslova neživotnog osiguranja, a podršku im davaju sve službe i u jednoj i u drugoj tvrtki. - Imamo obvezu da prodajemo sve proizvode obije UNIQA tvrtke, da servisiramo sve klijente prema UNIQA standardima i da poslujemo pozitivno – govori on o odnosu sa davateljem franšize.
Biti dio sistema koji je, prema ocijeni londonskog World Finance-a, najbolji u sektoru osiguranja i najažurniji u isplati šteta, prema ocijeni Narodne banke Srbije, velika je prednost. - To su dovoljni razlozi za samopouzdanje koje daje vrhunske rezultate. Ograničenje postoji samo iz ugla poštovanja standarda, ali to smatram neophodnim, kako bi smo očuvali najveću stopu rasta koju imamo već godinama među vodećim osiguravajućim kućama – kaže on.
Za pokretanje cijelokupnog posla neophodno je, kako kaže, strpljenje i novac. - Postupak traje oko šest mjeseci, a novac deponujete i više ne vidite – kaže Mihajlović.
Podrška države i nadzornog organa Narodne banke Srbije bi, kako on kaže, svakako dobro došla u cilju zapošljavanja mladih koji hoće da zarade svoju plaću. - Pored toga, nepovoljnost je i ta što firmarinu plaćamo kao kazina, noćni barovi, kladionice, bingo sale (deset prosečnih plata), a poslovne banke nisu u mogućnosti da nas podrže adekvatno, jer još uvijek nemamo dva završna računa – kaže pomalo ironično Mihajlović.
pročitajte članke

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Nova regulativa Europske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtjevnija "pravila igre". O čemu se radi te što bi ovdašnji osiguravatelji mogli naučiti iz toga?
Raditi u financijskom sektoru te voditi banku – nije posao za svakoga. To potvrđuje i Magdalena Soska iz Poljske, primatelj franšize Getin Noble banke.
Međunarodno poznata tvrtka za pružanje platnih usluga Diners Club International pokreće posao i u Kazahstanu. Nositelj franšize bit će najveća domaća trgovačka banka Kazkommertsbank.
Paysera nudi jednostavna i učinkovita rješenja za elektronička plaćanja za klijente diljem svijeta. Tvrtka sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovoj regiji.
Najčitanije

Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
„Sve što smo do sada postigle rezultat je ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza branda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.