Neotkrivena oaza franšiza

Jedan od 14 zaposlenih u Kanadi, odnosno oko milijun ljudi, izravno ili posredno radi u franšiznoj industriji, procjena je Kanadske franšizne asocijacije. Mada se franšizing najčešće povezuje s industrijom brze hrane, 60 posto franšiza u toj zemlji zapravo je iz drugih sektora. U ponudi su najrazličitije franšize, one koje zahtijevaju niže investicije od 10.000 dolara, ali i one skuplje, čije investicije prelaze milijun dolara, dok se franšizne naknade kreću od 5.000 do 75.000 dolara.
Foto: Tim Hortons, Calgary Reviews / Flickr
Jedna od napoznatijih kanadskih franšiza u regiji jeste brand obuće Aldo te konsultanstka kuća Match Point, koja upravo i sama spaja davatelje i primatelje franšiza. I na ta se dva imena priča o prisustvu kanadskih franšiza u regiji zaustavlja.
Na listi TOP 100 globalnih franšiza za ovu godinu koju sastavlja konzultantska kuća FranchiseDirect, zastupljeni su i sustavi koji dolaze iz Kanade: lanac kave-pekara Tim Hortons, H&R Block iz sfere financijskih usluga, lanac barova za prodaju smrznutog jogurta Yogen Fruz i lanac brze hrane Pita Pit. Čini se malo, ali ako u obzir uzmemo da čak 81 sustav s te liste dolazi iz SAD, najvećeg i najrazvijenijeg tržišta franšiza, onda bi se moglo reći da se Kanada dobro drži, u rangu Španjolske i Francuske, koje su zastupljene s četiri, odnosno, šest franšiza.
Među kanadskim tvrtkama s najviše franšiznih jedinica u matičnoj zemlji nalazi se spomenuti Tim Hortons sa 3.500 franšiza, a slijede Pizza Pizza sa 724, County Style Food (500), M&M Meat Shop (409), Second Cup (360), Canadian Tire (350), Boston Pizza (348), Mr. Sub (317), Coffee Time (300) – podaci su portala BeTheBoss.ca.
pročitajte članke

Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.