Odbrojavanje

Sajam je prilika da se franšizni sustavi predstave na što bolji način i tako privuku veći broj zainteresiranih, a samim tim i potencijalnih primatelja franšize. Ove godine, od 15. do 17. listopada, za naklonost potencijalnih partnera borit će se više od 150 izlagača, a poseban kuriozitet predstavlja to što će se ove godine na sajmu u Varšavi pojaviti i dva koncepta iz Hrvatske – lanac pomfrit barova Surf’n’Fries i kafić/pub King’s Caffe. Zanimljivo je i da oba koncepta potječu iz Rijeke.
Iskustvo pokazuje da sajam u Varšavi svake godine posjeti više od 7.000 ljudi. Mnogi među njima, kako svjedoče izlagači, spadaju u vrlo ozbiljne kandidate za uzimanje franšize – ne samo po tome koliko znaju o ovom modelu poslovanja, već i po tome koliko su spremni investirati i razvijati posao pod željenim brandom. Najčešće su to poduzetnici, vlasnici malih i srednjih poduzeća koji traže dobre i zanimljive poslovne ideje. Organizatori podsjećaju da je skoro 500 tvrtki pronašlo svoje franšizne partnere upravo na ovom sajmu.
Inače, u okviru sajma svake se godine održava i Forum o franšizingu, a otvoren je za sve one koji žele bolje upoznati ovaj vid poslovanja. Stručnjaci iz oblasti franšizinga će svojim iskustvom i savjetima pokušati pomoći zainteresiranim primateljima franšize – od toga kako odabrati pravu poslovnu ideju, do toga kako provjeriti što davatelj franšize doista nudi.
Svih ovih 13 godina glavni organizator Franchise EXPO je tvrtka PROFIT system, najveća konzultantska kuća u oblasti franšizinga u centralnoj i istočnoj Europi. Kako su nam potrvdili, broj tvrtki koje žele sudjelovati na sajmu svake godine raste – samo prije tri godine na sajmu se predstavilo 65 tvrtki, ove će ih godine biti čak dva puta više.
pročitajte članke

Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sustavu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.