Cilj – dvjesto jedinica
U ovom trenutku, pod brandom Naturhouse posluju 73 centra u Češkoj i 18 u Slovačkoj. Jan Gonda, primatelj master franšize španjolskog koncepta, kaže da će ekspanzija na ovim tržištima u narednim godinama biti još intenzivnija. Cilj je, naime, da se u Češkoj uspostavi mreža od 150, a u Slovačkoj od 50 dijetetsko-nutritivnih centara Naturhouse. Ulaganje u marketing, novi poslovni software, preuređenje poslovnica i sveobuhvatnija obuka, bit će unapređenja koja bi trebala, nadaju se, dodatno privući nove, pojedinačne primatelje franšize.
U najavljena unapređenja primatelj master franšize spreman je uložiti nekoliko milijuna eura. Prioritet u području marketinga i dalje će biti jačanje svijesti o brandu na ovim tržištima, a kao vid potpore primateljima franšize, pokrenut je i projekt Naturhouse University – napredni program o prehrani i zdravom načinu života koji će pohađati ne samo primatelji franšize, već i svi zaposlenici. I ova mogućnost, kaže Gonda, jedna je od prednosti sustava koja će dovesti do povećanja prometa i lojalnosti radnika.
Inače, samo 2015. godine, prodaja dijetetskih proizvoda u češkoj Naturhouse mreži porasla je za 10 posto, dok je prodaja u Slovačkoj bila viša čak za 45 posto u odnosu na prethodnu godinu. Ova je činjenica motivirala vlasnika master franšize da nastavi sa širenjem mreže. – Ove godine, očekujemo da ćemo na češkom tržištu otvoriti 8-12 novih poslovnih jedinica. U Slovačkoj, željeli bismo prijeći granicu od 20 centara – kaže Jan Gonda.
U širenju mreže svakako će im pomoći i tzv. "Mikrokoncept", manji format centra koji je prilagođen – upravo –manjim gradovima (od 10 do 19 tisuća stanovnika). – Od prošle godine imamo pripremljen čak i koncept za gradove s 5-10 tisuća stanovnika. Takva su nam mjesta sada u fokusu te se nadamo i prvim kandidatima za franšizu – dodaje Gonda.
Španjolski sustav, inače, partnere za razvoj franšizne mreže traži i u Srbiji, a od zemalja ove regije, poslovnice već ima u Sloveniji i Hrvatskoj. Naturhouse jedini je europski lanac za prodaju dijetetskih proizvoda koji ima "zaokružen sustav" – od laboratorija, u kojima se preparati razvijaju, preko proizvodnih pogona, do specijaliziranih centara u kojima se preparati mogu kupiti. Naturhouse centri, međutim, na samo što se bave prodajom, već nude i besplatno savjetovanje, te se za svaku mušteriju ponaosob pravi individualni tretman i plan prehrane.
Izvor: Franchising.cz
Priredila: N.B.
pročitajte članke
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Za područje se dijetetike odlučila jer je to voljela. Primateljica Naturhouse franšize postala je jer je to bio najbolji izbor, riječi su Radke Tabačekove iz Slovačke.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
I dalje među najboljima
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Ideja za posao? Ljekarna!
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Ideja za posao? Ljekarna!
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Nove franšize za španjolski lanac
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Dentalna oprema i franšiza
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Dobitna kombinacija za SpinaliS
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
SpinaliS osvaja Poljsku
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
SpinaliS osvaja Poljsku
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...