Forum o članku: Put do globalnog branda 13
Put do globalnog branda
Krajem 2017. godine u Crnoj Gori pojavila se mobilna aplikacija ProfitApp – inovativan program lojalnosti koji je povezao razne tvrtke (akceptante ProfitAppa) sa širokom bazom korisnika, kupaca i klijenata, pružajući i jednima i drugima niz pogodnosti. S konstantnim porastom broja korisnika i tvrtki-akceptanata na domaćem tržištu, vrlo su brzo došli u priliku ponuditi svoj biznis model i drugim poduzetnim ljudima koji bi ovaj posao razvijali putem franšize. Već u sljedećoj fazi, ProfitApp je postao jedna od prvih, ako ne i prva, crnogorska franšiza koja je započela međunarodnu ekspanziju. Razlozi za uspjeh zasigurno leže u kvaliteti i univerzalnosti same aplikacije, ali i u poticajnom franšiznom paketu, dobro osmišljenom poslovnom modelu i sveobuhvatnoj podršci davatelja franšize. Što su do sada postigli, kako ide razvoj mreže franšiznih partnera te što ih još očekuje, za Franchising portale govori Marko Mirović, franšizni menadžer tvrtke ProfitApp. Posljednji smo put razgovarali o ProfitAppu prije gotovo godinu dana. U međuvremenu se puno toga promijenilo. ProfitApp se može koristiti u nekoliko zemalja. Koji su vaši poslovni ciljevi?Ostale kategorije
TEMA
komentara
KORISNIKA
Mišljenja iznesena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove tvrtke PROFIT franchise services. Komentari koji sadrže elemente oglašavanja ili očito krše načela pristojnog ponašanja neće biti objavljeni ili će biti izbrisani.
Samo registrirani korisnici mogu objavljivati komentare. IP adresa osobe koja je komentirala bit će vidljiva svim korisnicima. Korisnički će nalog biti blokiran ako komentari sadrže oglašavanje te uvredljive, vulgarne, prijeteće ili rasističke poruke. Ako primijetite zlouporabu, molimo kontaktirajte: redakcija@franchising.hr.
Administrator foruma ima pravo kombinirati komentare na slične teme i dodijeliti odgovarajuće naslove temama.
Uredništvo portala zadržava pravo korištenja cijelog ili dijela komentara s foruma u člancima objavljenim na stranicama Franchising.hr, kao i u časopisu ili drugim tiskanim materijalima gdje je uredništvo izdavač.