Puffy Lil’pancakes

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Puffil Lil´cakes su ukusne mini lepršave palačinke, koje su posute raznim prelivima i nadjevima, od slatkog džema do kraljevske čokolade. Ono što nas čini interesantnim kao biznis koji - putem franšize - može biti i vaš, jeste sljedeće:
1. Jednostavnost.
Biznis je fokusiran na jedan ključni proizvod. Oprema, način pripreme i lanac nabavki su vrlo optimizirani i jednostavni za uspostavu i potonje poslovanje. Ovo je biznis koji se lako pokreće i jednostavno vodi.
2. Inovativnost i jedinstvenost.
Nudimo proizvod koji je jedinstven na tržištu, a opet je vrlo prepoznat i omiljen, jer svi znaju što su palačinke. Inovativnim pristupom pravimo razliku na tržištu.
3. Pristupačnost.
Ovo je biznis koji se pokreće i potom vodi sa razumno malo investicija - u ovisnosti od formata, možete ga pokrenuti sa već 25.000 EUR. Dovoljna je lokacije veličine već od 8 m2, i svega 1-3 zaposlena, što čini operativne troškove - optimalnima.
Ovo je koncept sa vrlo visokom profitabilnosti i jako niskim varijabilnim troškovima koji omogućuje lagan i ne stresan i brz povrat investicije.
Puffy posluje već 5 godina na tržištu te je prisutan na tržištima Europe poput: Italije, Njemačke, Švicarske, Austrije, Slovenije i Hrvatske. Na svim tržištima postiže izvrsne rezultate te lako pronalazi kupce.
Fleksibilnost je velikio dio Puffy koncepta jer nudi čak tri različita formata (fiksni dućan, Food truck i Stand Alone za shopping centre). Nudimo opciju single-unit poslovnice ili master franšize.
Broj vlastitih poslovnica
1 u Ljubljani
1 Food truck (koji radi u više zemalja)
Broj franšiznih poslovnica
-
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Ugovor se sklapa na 5 ili 10 godina
- Mogućnost izbora više formata
- Puffy mix (masa za palačinke)
- Svi preljevi i posipi
- Asistiramo pri izboru lokacije
- Trening (sa našim timom) od 7-10 dana
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna franišzna naknada: od €10,000 (ovisno o formatu)
- Redovna franšizna naknada: 6%
- Očekivani iznos ukupnih investicija je od cca 25.000 eur
Osnovni zahtjevi sustava
- Dovoljan budget za pokretanje posla (min 25,000 Eura)
- Prednost iskustvo u ugostiteljstvu
- Full time rad
Informacije o davatelju franšize
Puffy international ltd
3 Gower Street, London, United Kingdom
Kontakt osoba za kandidate
Aleksander Štravs
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.
Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A'sa, koncepta za pripremu i prodaju suhija „to go“. Prva prodajna jedinica nedavno je otvorena u regiji Slavonije, a planirano je da, kako i nalaže koncept kompanije, poslovanje nakon uhodavanja preuzme primatelj franšize.
Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu je snaga franšiznog sustava McDonald'sa, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u tvrtki McDonald's Češka
Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?
Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Poduzetnik koji želi postati primatelj franšize i tako se pridružiti franšiznom sustavu, može očekivati niz prednosti
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.

Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu
Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.